Sat. Apr 20th, 2024
BISP Savings Program Online Registration Latest Update 2024

BISP Savings Program

BISP Savings Program has been inaugurated by Pakistan. Now you can register yourself in the BISP Savings program in the new update of 2024. BISP Savings Program Program For those families who want to save money by keeping their money in the account, they should get their registration now. Protect your money in the name of BISP Savings Program.

حکومت پاکستان نے یومیہ اجرت پر کام کرنے والے مزدوروں کے لیے بے نظیر بچت سکیم شروع کر دی ہے۔ کیونکہ ان کے پاس مالی تعاون نہیں ہے۔ حکومت پاکستان نے ان کی مالی مدد کے لیے یہ پروگرام شروع کیا۔ لہذا اس پروگرام کے تحت انہیں 40 فیصد اضافی رقم فراہم کی جائے گی۔ اور یہ رقم مل کر خاندان کے لیے کچھ کر سکتے ہیں۔

۔

BISP Savings Program

حکومت پاکستان کی جانب سے ان لوگوں کے لیے BISP بچت سکیم شروع کی گئی ہے۔ جو مزدور ہیں اور کوئی کاروبار نہیں کرتے۔ اس لیے اس پروگرام میں صرف مزدوروں کو ہی رجسٹر کیا جا سکتا ہے۔ اگر آپ بھی ایک کارکن ہیں، تو آپ اس پروگرام کے لیے رجسٹر ہو کر %40 اضافی رقم حاصل کر سکتے ہیں۔ ہم آپ کو اس مضمون میں 40% اضافی رقم کمانے کا مکمل طریقہ بتائیں گے۔ 

اور اس میں انہیں منافع ہے۔ غریب لوگ اس پروگرام میں سیونگ اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔ اور آپ اس میں اپنی ماہانہ 500 سے 1000 کی رقم جمع کروا سکتے ہیں۔ یہ رقم انہیں ہر ماہ 40 فیصد اضافے کے ساتھ دی جائے گی۔

بے نظیر سیونگ سکیم میں رجسٹریشن شروع ہو گئی ہے۔ بے نظیر سیونگ سکیم پروگرام میں اپنی رجسٹریشن جلدی کروائیں۔ بے نظیر سیونگ سکیم پروگرام میں رجسٹر ہونے کے بعد آپ کو 40% اضافی رقم فراہم کی جاتی ہے۔ آپ اس رقم کو اپنے خاندان کی کفالت اور اپنے بچوں کی تعلیم کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ پر کوئی پابندی نہیں ہے

For More Information: BISP Savings Program Portal Latest Update

BISP Savings Program 2024 Online Registration

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت شروع کیے گئے چائلڈ اکاؤنٹ میں درخواستیں موصول ہو رہی ہیں۔ حکومت پاکستان نے یہ پروگرام چند شعبوں میں شروع کیا ہے۔ حکومت پاکستان کا کہنا ہے کہ یہ پروگرام بتدریج پورے ملک میں شروع کیا جائے گا۔

  اس وقت یہ پروگرام اسلام آباد، مظفرآباد، نیلم، پشاور، لکی مروت، کوئٹہ، لاہور، ملتان، قلعہ سیف اللہ، سکھر، کراچی وغیرہ میں شروع کیا گیا ہے، حکومت پاکستان نے درخواست دینے کے لیے ایک پورٹل متعارف کرایا ہے۔

اس کی مدد سے، آپ اپنی درخواست جمع کروا سکتے ہیں۔ یاد رکھیں درخواست دینے کے لیے کوئی فیس نہیں ہے۔ BISP بچت اسکیم میں رجسٹریشن کا مکمل طریقہ کار ذیل میں دیا گیا ہے۔ آپ اس طریقہ پر عمل کرکے اپنی اہلیت کو آسانی سے جانچ سکتے ہیں۔

BISP Savings Program Application Procedure

اسکیم میں حصہ لینے کے لیے آپ کو کسی بھی بینک میں سیونگ اکاؤنٹ کھولنا ہوگا۔

اس اسکیم میں حصہ لینے والے اپنے بینک اکاؤنٹ میں ماہانہ 500 سے 1000 روپے تک کی رقم جمع کریں گے۔

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت صارفین کو ان کی بچت کا 40 فیصد اضافی ملے گا۔

اسکیم کی مدت دو سال ہے جس کے اختتام پر آپ اپنی پوری رقم نکال سکیں گے۔

یہ رقم آپ کو 40 فیصد اضافے کے ساتھ دی جائے گی۔

آپ ان دو سالوں میں اپنی اصل رقم واپس نہیں لے سکتے

جبکہ بی آئی ایس پی کی طرف سے دیا گیا حصہ بینک سے واپس لیا جا سکتا ہے۔

آپ کسی بھی وقت اسکیم سے دستبردار ہوسکتے ہیں۔

لیکن اسکین کے اختتام تک دوبارہ شامل ہونا ممکن نہیں ہوگا۔


BISP Savings Program Eligibility Criteria

حکومت پاکستان نے اس اسکیم میں رجسٹریشن کے لیے اہلیت کا معیار مقرر کیا ہے۔ اگر آپ اس پروگرام کے لیے رجسٹر ہونا چاہتے ہیں۔ لہذا اگر آپ اہلیت کے اس معیار پر پورا اترتے ہیں تو حکومت پاکستان کی طرف سے مقرر کردہ اہلیت کے معیار کو پورا کرنا ضروری ہے۔ لہذا آپ اس پروگرام میں شامل ہو سکتے ہیں اہلیت کے معیار ذیل میں دیئے گئے ہیں۔

بچت اسکیم میں رجسٹر کرنے کے لیے آپ کا غربت کا سکور 40 اور 0 کے درمیان ہونا چاہیے۔

درخواست گزار کو ذہن میں رکھنا چاہیے کہ اس کا تعلق کس علاقے سے ہے۔

وہ جس علاقے سے تعلق رکھتا ہے اسے حکومت نے نامزد کیا ہے یا نہیں۔

اگر آپ کا تعلق حکومت کی طرف سے مقرر کردہ علاقے سے ہے تو آپ اہل ہو سکتے ہیں۔

اگر آپ کا تعلق ان جلسوں سے ہے جو حکومت کی طرف سے نامزد نہیں ہیں۔

لہذا آپ درخواست دینے کے اہل نہیں ہیں۔

Conditions for BISP Saving Program

حکومت پاکستان نے اس پروگرام اسکیم میں رجسٹریشن کے لیے کچھ شرائط رکھی ہیں۔ آپ ان شرائط کو پورا کرنے کے بعد ہی اس میں رجسٹریشن کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ شرائط کی فہرست دستیاب ہے۔ ان شرائط کو پورا کرنا ضروری ہے۔

یاد رکھیں، آپ ان علاقوں میں رہتے ہیں جن کا نام حکومت پاکستان نے رکھا ہے، آپ کا غریب ہونا ضروری ہے۔

آپ کا غربت کا سکور 40 فیصد سے کم ہونا چاہیے۔

آپ کا کسی بھی بینک میں اکاؤنٹ نہیں ہونا چاہیے۔

You Can Also Read It: Online Registration 2024

Conclusion

وفاقی حکومت نے بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت بچت اسکیم کا اعلان کردیا۔ اس سکیم کا اعلان حکومت پاکستان نےکیا تھا۔

ذیل میں مکمل تفصیلات پڑھیں اور اپنی اہلیت کی حیثیت چیک کریں۔ بی آئی ایس پی سیونگز بی آئی ایس پی پروگرام سے مستفید ہونے والوں اور غیر رسمی طور پر ملازمت کرنے والے اور مزدوروں کے لیے شروع کی گئی ہے۔ غریب لوگ اس پروگرام کے لیے رجسٹر ہو کر اپنے سیونگ اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں