Wed. Apr 17th, 2024
بے نظیر نشوونما پروگرام کے تحت 7750,000 مستحق خواتین کو نئی قسط ملنا شروع

بے نظیر نشوونما پروگرام

بے نظیر نشوونما پروگرام میں وہ تمام مائیں جو بے نظیر ڈویلپمنٹ پروگرام کے تحت بچوں کو جنم دیتی ہیں۔ انہیں بیٹے کی پیدائش پر ہر ماہ 2 ہزار روپے اور بیٹی کی پیدائش پر 25 روپے دیئے جاتے ہیں۔ ان کی ترقی کو بہتر بنانے کے لیے۔ جو بچے کمزور پیدا ہوتے ہیں ان کے والدین کے مالی حالات خراب ہوتے ہیں۔ وہ اپنے بچوں کی اچھی نشوونما نہیں کر سکتے۔ انتظامیہ نے یہ انتخاب اسی وجہ سے کیا ہے۔ وہ ماں اور بچے دونوں کی صحت پر توجہ دیں گے۔ بچے کی نشوونما کو بہتر بنانے کے لیے۔ حاملہ خواتین کو نو ماہ تک مفت ادویات کی فراہمی کو یقینی بنایا گیا ہے۔

بچے کی پیدائش کے بعد ماں کی خوراک پر توجہ دی جاتی ہے۔ اور انہیں ہر ماہ وظیفہ جاری کیا جاتا ہے۔ تاکہ بچے اچھی صحت برقرار رکھ سکیں۔ اس پروگرام کا دائرہ پورے ملک میں پھیلا دیا گیا ہے۔ اور نئے لوگوں کی رجسٹریشن کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ ملک بھر میں ترقیاتی مراکز قائم کیے گئے ہیں۔ اور ماں اور بچے دونوں کی صحت پر توجہ دی جا رہی ہے۔ آپ بھی اس پروگرام سے مستفید ہو سکتے ہیں۔ اور اپنے بچوں کی اچھے طریقے سے نشوونما کر سکتے ہیں۔

اور نومولود بچے کو 1000 کی رقم دی جائے۔ بچے کی صحت کی دیکھ بھال کے لیے ماہانہ 2500 روپے دیے جائیں. اس سے پہلے کی اسکریننگ اور معافی کے مرکز میں جانا. خاص بدلے کھانے سے کھانا لینا. اور آپ کو اپنے بچوں کے بچے کے لیے چیک کرنے کا مشورہ دینا۔ اس کے بعد انہیں یہ رقم دی جاتی ہے۔ جو اپنے تجارتی مرکز سے آمد و رفت جاری رکھیں. انہیں بہترین خوراک فراہم کرنے والے بے نظیر نشوونما پروگرام کے ذریعے چلایا جائے۔

8171 بےنظیر نشوونما پروگرام کی رجسٹریشن 

Bisp Nashonuma پروگرام 

وہ جتنی جلدی ممکن ہو سکے گا اور اس پروگرام سے اپنے فوائد حاصل کر سکے گا۔ اگر آپ اس پروگرام میں خود کو رجسٹر کرانا چاہتے ہیں. آپ کو اپنا شناختی کارڈ 8171 پر بھیجنا ہوگا. اس کے بعد آپ کو اس پروگرام میں شامل کر لیا جائے گا۔ یاد رکھیں جب آپ کو اس پروگرام میں شامل کیا جاتا ہے۔ لہٰذا 24 گھنٹے کے بعد آپ کو اپنے موبائل نمبر پر ایک تصدیقی ایس ایم ایس ملے گا. آپ اس پروگرام کے لیے اہل ہیں. آپ دوائیں اور گرانٹ کی رقم حاصل کرنے کے لیے اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی ترقیاتی پروگرام میں جا سکتے ہیں۔

بے نظیر نشوونما پروگرام کا مقصد

پاکستان میں غذای قلت کا شکار ایسے بچوں کی نشاندہی کی جا رہی ہے. جو معذور ہیں یا ایسے لوگ جو بہت غریب ہیں. انہیں اپنے بچوں کی پرورش میں کافی مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے. پھر حکومت پاکستان نے اس مسئلے کے لیے ایک نیا پروگرام بنایا ہے۔ اس نے ایک ایسا پروگرام بنایا ہے جسے پاکستان کے خطے میں سب سے زیادہ غذائیت کا درجہ حاصل ہے۔

اس پروگرام کا مقصد پاکستان کے غریب طبقے کی مدد کرنا ہے. جنہیں اپنے بچوں کی پرورش میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے. اس لیے حکومت پاکستان نے ایک نیا پروگرام شروع کیا ہے جس میں بچے کی پیدائش پر 2500 کی رقم دی جاتی ہے۔ ایک لڑکی کا بچہ. بچیوں کے لیے 500 روپے دیگر اخراجات کو پورا کرنے کے لیے ہیں۔ یہ دو سال کے لیے چائلڈ سپورٹ کی رقم ہے تاکہ وہ اپنے بچے کی اچھی پرورش کر سکے۔

بےنظیر نشوونما پروگرام میں رجسٹریشن کا طریقہ کار

اگر آپ اس پروگرام میں کوالیفائی کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو معیار پر عمل کرنا ہوگا۔ یاد رکھیں، یہ خواتین اس پروگرام میں اہل ہوں گی۔

حملہ خواتین احساس رہنما پروگرام کے لیے اہل ہیں

بےنظیر نشوونما پروگرام

ترقیاتی پروگرام کے بہت سے فائدے ہیں. ایک فائدہ یہ ہے کہ وہ لوگ جو بہت غریب ہیں اور اپنے بچوں کی پرورش نہیں کر سکتے. حکومت پاکستان نے ان کے لیے یہ پروگرام بنایا ہے تاکہ وہ اپنے بچوں کی موثر پرورش کر سکیں۔ یہ پروگرام غریب لوگوں کے لیے بنایا گیا ہے تاکہ وہ اپنے بچوں کی اچھی پرورش کر سکیں۔ وہ اپنا پیسہ کما سکتے ہیں اور اپنے بچوں کی اچھی پرورش کر سکتے ہیں۔

کیونکہ سب سے قیمتی زندگی زندگی کے پہلے دو سال ہیں. جس میں اگر بچے کو اچھی خوراک دی جائے تو وہ ساری زندگی صحت مند اور توانا رہتا ہے. حکومت پاکستان نے فیصلہ کیا ہے کہ ہر خاندان کے چھوٹے بچوں کے لیے فی 2000 روپے ماہانہ دیا جائے تاکہ وہ انہیں اچھی طرح سے کھلا سکیں

بی آئی ایس پی تحصیل آفس

  اگر آپ بی آئی ایس پی پروگرام کے لیے رجسٹر ہونا چاہتے ہیں. حکومت پاکستان نے ہر ضلع میں ایس پی تحصیل دفاتر کھولے ہیں۔ یہ ان کے لیے چیلنج تھا، اسی لیے حکومت پاکستان نے ایک تحصیل آفس بنایا ہے. تاکہ وہ اپنے مسائل حل کر سکیں۔ ان کے مسائل بھی حل ہوں گے اور جن لوگوں کو ادائیگیوں کے مسائل تھے. ان کے تمام مسائل بھی اس پروگرام میں حل ہو جائیں گے۔

اب ہر کوئی اپنی ادائیگی آسانی اور تیزی سے حاصل کر سکے گا۔ یاد رکھیں کہ دفتر میں آپ سے کسی قسم کی کوئی ادائیگی نہیں لی جاتی. اس لیے اگر کوئی نمائندہ آپ سے بی آئی ایس پی کے دفتر میں رقم وصول کرتا ہے. تو آپ بی ایس پی کی آفیشل ویب سائٹ پر جائیں اور اس کے خلاف اپنی درخواست جمع کرائیں۔ آپ کی درخواست پر فوری کارروائی کی جائے گی۔

بی آئی ایس پی 8171 ویب پورٹل

مسئلہ یہ ہے کہ ایک پروگرام بھی ہے، اگر آپ خود کو رجسٹر کرنا چاہتے ہیں. تو یہ طریقہ آپ کو بتائے گا. کہ آپ ویب پورٹل کے ذریعے اس پروگرام میں اپنے آپ کو کیسے رجسٹر کر سکتے ہیں. کیونکہ بہت سے لوگ ایسے ہیں جن کے پاس رجسٹریشن نہ ہونے کی وجوہات ہیں۔ اس لیے وہ اپنی امدادی رقم حاصل کرنے سے محروم رہتے ہیں۔

حکومت پاکستان نے ایک نیا طریقہ بنایا ہے. جس کے ذریعے ہر کوئی آسانی سے ویب پورٹل کے ذریعے اس پروگرام میں خود کو رجسٹر کروا سکتا ہے۔ اپنے گھر کا مکمل پتہ اور وہ تمام معلومات جو آپ کو اس فارم پر درج کرنی ہوگی۔ پر کلک کرنے کے بعد آپ اس پروگرام کے اہل ہو جائیں گے۔ ایک بار جب آپ اس پروگرام کے اہل ہو جاتے ہیں. تو آپ اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی بی آئی ایس پی سنٹر سے اپنی گرانٹ کی رقم جمع کر سکتے ہیں۔ کسی بھی برانچ سے امدادی رقم حاصل کر سکتے ہیں۔

بی آئی ایس پی کارڈ پروگرام کی رجسٹریشن

بی آئی ایس پی پروگرام کے بارے میں حکومت پاکستان کی جانب سے ایک نئی اپڈیٹ یہ ہے. جو لوگ بی آئی ایس پی پروگرام کے اہل ہیں انہیں کارڈ کے ذریعے امدادی رقم فراہم کی جائے گی۔ وہ افراد جن کے پاس بی آئی ایس پی کارڈ نہیں ہے وہ اس پروگرام کے اہل نہیں ہوں گے۔ نوٹ کریں کہ اس کے لیے آپ کو کارڈ پروگرام کے دفتر جانے کی ضرورت ہے۔

وہاں جانے کے بعد، آپ کو بی آئی ایس پی کے نمائندے سے ایک فارم بھی لینا ہوگا. اس فارم پر آپ کو اپنی تمام معلومات درج کرنی ہوں گی۔ ایک بار جب آپ اس پروگرام کے اہل ہو جاتے ہیں. آپ کو اپنی گرانٹ کی رقم کسی بھی بی آئی ایس پی سے اپنے مقامی ایریا آفیسر سے جمع کرنی ہوگی. اگر رات کو رقم کا کوئی مسئلہ محسوس ہوتا ہے۔ ایچ بی ایلکی کسی بھی برانچ سے جمع کر سکتے ہیں۔

بے نظیر نشوونما پروگرام میں رجسٹریشن کروانے طریقہ 

وہ خواتین جو بھی ہے ایس پی نشونما پروگرام میں اپنی اہلیت کروانا چاہتی ہے. ان کو یہ طریقہ وضاحت کے ساتھ بتایا جائے گا. وہ کس طرح بھی یا ایس پی نشونما پروگرام میں ابھی اہلت کروا سکتی ہیں. بی ائی ایس پی  نشونما وہاں پروگرام میں رجسٹریشن کا طریقہ کار بہت اسان ہے. اگر اپ بھی اس پروگرام میں اپنی اہلیت کروا کے اپنی امداد کی رقم حاصل کرنا چاہتی ہیں

اپ کو مکمل طریقہ یہاں پر بتایا بھی بتایا جائے گا. اپ کس طرح اس پروگرام میں اپنی اہلیت کروا سکتے ہیں. اگر اپ اہلیہ کا مکمل طریقہ کار جاننا چاہتے ہیں تو اپ مضمون کو وضاحت کے ساتھ پڑھیں. اپ کو تمام تر معلومات بتا دی جائے. کہ جی کہ اپ کس طرح اس پروگرام میں اپنی اہلیت کروا سکتے ہیں

بی آئی ایس پی وسیلہ تعلیم

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت قسطیں وصول کر رہی ہیں. ان کے بچوں کو تعلیم کے لیے وظائف بھی ملتے ہیں۔ ان کے بچوں کے لیے وسیلہ تعلیم تعلیمی اسپانسر شپ پروگرام شروع کیا گیا ہے۔ تاکہ ان کے بچے تعلیم حاصل کر سکیں۔

You Can Also Read It: Benazir Income Support Program

حکومت نے پروگرام کے تحت پرائمری سے سیکنڈری تعلیم تک ہر ماہ مشروط کیش ٹرانسفر پروگرام شروع کیا ہے۔ تاکہ وہ اپنی تعلیم جاری رکھ سکیں۔ مستفید ہونے والوں کو اپنے بچوں کو اسکولوں اور کالجوں میں داخل کرانے کے لیے وظائف دیے جا رہے ہیں۔ تاکہ ان کے بچے تعلیم حاصل کر سکیں۔ اور ان کی حوصلہ شکنی نہ کریں۔

اب اپ اپنی ان لائن رجسٹریشن بھی کروا سکتے ہیں احساس پروگرام کی جانب سے

اب اپ بی ائی ایس بی پروگرام کی جانب سے اپنے اپ کو ان لائن رجسٹرڈ  کروا سکتی ہیں. ان لائن رجسٹرڈ کروانے کا بہت ہی اسان اور سہادہ طریقہ ہے. اپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے. اپ اپنے اپ کو گھر بیٹھ کر اپنے اپ کو رجسٹر کروا سکتے ہیں. یہ امداد صرف اور صرف غریب اور مستحق لوگو کو دی جا رہی ہے. یہ امداد حاصل کر کے اپنے اپ کو بہتر سے بہتر کر سکیں. اس پورٹل کے ذریعے اپ اپنی تمام تر معلومات بھی جان سکتے ہیں. کہ اپ کو ادائیگی کب ملے گی کیسے ملے گی اور کہاں ملے گی