Sat. Apr 20th, 2024
Ehsaas Panahgah Program New Registration Latest Update

Ehsaas Panahgah  Program

New registration has been announced in the Ehsaas Panahgah Program . According to the latest update of Ehsaas Panahgah Program , you can avail your accommodation at any place. Get your registration done. If you are a laborer and you are working in another city and you are facing accommodation problems, then you should register yourself in Ehsaas shelter and get a place in your nearest shelter.

You Can Also Read It: Online Portal Ehsaas Program 2024

ملک کے مختلف شہروں میں احساس پناہ گاہیں بنائی گئی ہیں جو ان لوگوں کو محفوظ اور صاف ستھرا ماحول فراہم کرتی ہیں جو مالی وسائل کی کمی کی وجہ سے اپنے گھر بنانے سے قاصر ہیں۔ پناہ گاہوں میں مردوں اور عورتوں کے لیے الگ الگ حصے ہیں۔ ان پناہ گاہوں میں مزدوروں اور یومیہ اجرت کمانے والوں کو پینے کا صاف پانی، واش روم اور سونے کے لیے بستر جیسی سہولیات فراہم کی جاتی ہیں۔

احساس پناہ گاہ پروگرام احساس پروگرام کا ایک جزو ہے۔ جو پاکستان میں غربت اور عدم مساوات کو دور کرتا ہے اور مستحق لوگوں کو ریلیف فراہم کرتا ہے۔ یہ پروگرام ان لوگوں کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے جنہیں قیام کے لیے ایک محفوظ اور آرام دہ جگہ کی ضرورت ہے لیکن مالی وسائل کی کمی کی وجہ سے وہ اسے برداشت نہیں کر سکتے۔

Ehsaas Panahgah New Registration

اگر آپ احساس پناہ گاہ میں خود کو رجسٹر کرانا چاہتے ہیں تو اپنے قریبی احساس پناہ گاہ پر جائیں اور سپروائزر سے پناہ طلب کریں۔ وہ آپ کی اہلیت کا اندازہ لگانے کے لیے آپ سے قومی شناختی کارڈ طلب کرے گا۔ آپ اس پروگرام کے اہل ہو سکتے ہیں جب آپ کا تعلق کسی دوسرے شہر سے ہے، یعنی آپ مسافر ہیں، یا آپ بے گھر ہیں۔ آپ کی تصدیق کے بعد، آپ کو بتایا جائے گا کہ آیا آپ احساس پناہ گاہ میں رہ سکتے ہیں اور مفت کھانا حاصل کر سکتے ہیں یا نہیں۔

پاکستان میں بہت سے غریب اور متوسط طبقے کے شہریوں کے پاس رہنے کے لیے اچھی جگہ نہیں ہے اور حکومت پاکستان ان لوگوں کے درد کو محسوس کرتی ہے۔ زیادہ تر محنت کش طبقے کے لوگ بڑے شہروں میں جا کر کام کرتے ہیں اور روزی کماتے ہیں لیکن ان کے پاس رہنے کے لیے جگہ نہیں ہے اور نہ ہی کھانے کے لیے وسائل ہیں۔ جس کی وجہ سے وہ لوگ فٹ پاتھوں اور عدالتوں پر زندگی گزارنے پر مجبور ہیں اور بغیر بستر کے اپنی ٹھنڈی راتیں گزارنے پر مجبور ہیں۔ وہ اس پروگرام سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

You Can Also Read It: New Survey Registration

8171 Ehsaas Panahgah Program

اگر کوئی احساس پناہ گاہ میں تین دن سے زیادہ رہنا چاہتا ہے تو اسے اس پروگرام میں رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ احساس شیلٹر پروگرام کے لیے رجسٹریشن کا کوئی پیچیدہ طریقہ کار نہیں ہے۔ اگر کوئی شخص پناہ کی تلاش کے لیے احساس پناہ گاہ پروگرام میں خود کو آن لائن رجسٹر کرتا ہے تو وہ کسی بھی شہر میں پناہ گاہ کی سہولت سے آسانی سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔ اس پروگرام کے تحت حکومت پاکستان نے پروگرام تک رسائی حاصل کرنے کے لیے ملک بھر کے تمام مستحق افراد کے لیے آن لائن رجسٹریشن کا طریقہ متعارف کرایا ہے۔

احساس شیلٹر پروگرام میں اپنے آپ کو رجسٹر کرنے کے لیے، احساس شیلٹر پروگرام کی آفیشل ویب سائٹ پر جائیں۔ رجسٹریشن فارم منتخب کریں۔ رجسٹریشن فارم پُر کریں، اپنا نام، پتہ، رابطہ نمبر، اور قومی شناختی کارڈ نمبر درج کریں، اور اپنی درخواست جمع کروائیں۔ آپ کو پاکستان میں احساس پناہ گاہ پروگرام کے کسی بھی پناہ گاہ میں رہنے کی سہولت ملے گی۔ آپ بغیر کسی کاغذی کارروائی کے اس پروگرام سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

Eligibility Criteria For Ehsaas Panahgah 

کسی بھی پروگرام میں رجسٹریشن کے لیے اہلیت کے کچھ معیارات طے کیے گئے ہیں۔ ان معیارات کو قائم کرنے کا مقصد ان لوگوں کی مدد کرنا ہے جنہیں واقعی اس کی ضرورت ہے۔ اس پروگرام کے لیے اہلیت کا معیار بہت مختصر ہے۔

وہ افراد یا خاندان جن کے پاس اپنا گھر نہیں ہے اور وہ فٹ پاتھوں اور درباروں پر رہتے ہیں اس پروگرام کے لیے اہل ہیں۔

ان لوگوں کے پاس آمدنی کا کوئی ذریعہ نہیں ہے اور وہ اپنا پیٹ بھرنے کی طاقت نہیں رکھتے۔

وہ لوگ جن کی جان کو خطرہ ہے جیسے خواتین، بچے، بوڑھے یا معذور وغیرہ۔

درخواست گزار کے پاس اپنا قومی شناختی کارڈ ہونا ضروری ہے۔

درخواست گزار کا پاکستانی ہونا ضروری ہے۔

Online Panahgah Program form

پناہ گاہ کی انتظامیہ کی طرف سے ایک کمپیوٹرائزڈ فارم پُر کیا جاتا ہے جب پناہ گاہ کا متلاشی اپنا شناختی کارڈ فراہم کرتا ہے۔ اس فارم کو پُر کرنے کے بعد متلاشی کو ایک کارڈ دیا جاتا ہے۔ درج ذیل معلومات کارڈ پر موجود ہے۔

تاریخ اندراج
بیڈ نمبر
کل قیام آپ پناہ گاہ میں 3 دن قیام کر سکتے ہیں۔

میرے علم کے مطابق احساس پناہ پروگرام کے لیے کوئی آن لائن درخواست فارم دستیاب نہیں ہے۔ حکومت پاکستان اس پروگرام کا انتظام کرتی ہے، اور پنگاہ میں رہائش کے لیے درخواست دینے میں ذاتی طور پر پنہ گاہ جانا اور وہاں رجسٹریشن فارم مکمل کرنا شامل ہے۔ رجسٹریشن فارم میں بنیادی معلومات کی ضرورت ہوتی ہے جیسے کہ پناہ کے متلاشی شخص کا نام، عمر اور پتہ اور ان کی کوئی خاص ضروریات یا طبی حالات۔

Ehsaas Panahgah Program Latest Update Aims

احساس پناہ گاہ پروگرام نومبر 2019 میں شروع کیا گیا تھا۔ اس پروگرام کے تحت لاہور، کوئٹہ، پشاور، اسلام آباد اور ملتان کے مختلف شہروں میں 34 پناہ گاہیں قائم کی گئی ہیں۔ جہاں مکینوں کو مفت کھانا پیش کیا جاتا ہے۔

اس پروگرام کا بنیادی مقصد بے گھر لوگوں کو رہنے کے لیے محفوظ جگہ فراہم کرنا ہے۔

اس پروگرام کا اصل ہدف غریب ملازمین، مزدور اور کم آمدنی والے لوگ ہیں۔

بے گھر افراد کو عزت نفس کے ساتھ آرام دہ رہائش فراہم کرنا۔

سڑکوں اور فٹ پاتھوں پر سونے والوں کی تعداد کو کم کرنے سے سماجی ہم آہنگی اور تعاون کو فروغ ملتا ہے۔

شدید موسمی حالات، خاص طور پر سیلاب، زلزلے، اور گرمی اور سردی کی لہروں سے ہونے والی اموات یا زخمیوں کو روکنا۔

احساس پناہ گاہ کے رہائشیوں کو سہولیات فراہم کرنے سے روزگار کے مواقع بڑھیں گے۔

For More Information: List of Required Documents

Conclusion

احساس پناہ گاہ پروگرام، جو احساس کفالت پروگرام کے حصوں میں سے ایک ہے، پناہ گاہ اور مفت کھانا فراہم کرکے ضرورت مند لوگوں کی مدد کرتا ہے۔ چاہے آپ مسافر ہوں، بے گھر ہوں یا اپنے شہر سے باہر ہوں، آپ اس عظیم اقدام سے مدد حاصل کر سکتے ہیں۔ مزید یہ کہ آپ اس سے ابتدائی طبی امداد بھی حاصل کر سکتے ہیں۔