Sat. Apr 20th, 2024
Punjab Ehsaas Rashan Riayat Program Latest Update

Punjab Ehsaas راشن کے سب سے بڑے ریلیف پیکیج کے حصے کے طور پر احساس راشن گورنمنٹ اف پاکستان آن لائن رجسٹریشن نے 2024 احساس راشن پروگرام سی این ائی سی چیک کے لیے مکمل کر لیا ہے۔ رعیت پروگرام کے آغاز کے بعد ملک کی 130 ملین آبادی کو تیل، گھی دالوں اور مفت آٹا سکیم پر 40 فیصد سبسڈی ملے گی۔

احساس راشن ریاست پروگرام کی رجسٹریشن کا اعلان نیشنل بینک آف پاکستان اور احساس سکیم کے تعاون سے کیا گیا ہے۔ وزیراعلیٰ پنجاب سی ایچ پرویز الٰہی نے آٹا، دال، دال اور گھی خریدنے والے غریب لوگوں کی مدد کے لیے 80 لاکھ خاندانوں کے لیے 100 ارب روپے مختص کیے ہیں۔ رجسٹر کرنے کا ایک آسان طریقہ ہے۔

Status Check For Ehsaas Rashan Program

انتہائی مہنگائی کی وجہ سے حکومت نے 2000 کا اضافی نقد ریلیف دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس مہنگائی سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے احساس کے سب سے زیادہ مستحق اور کمزور مستحقین کو 4000 ۔

 اگر آپ بھی احساس راشن کے مستفید ہونے والوں میں سے ایک ہیں. اور اس مالی امداد کا اسٹیٹس جاننا چاہتے ہیں، تو آپ اپنا نمبر بھیج کر اسٹیٹس چیک کر سکتے ہیں۔ 8123 پر CNIC۔ یا آپ بینک آف پنجاب اور نیشنل بینک آف پاکستان کی قریبی شاخوں میں جا سکتے ہیں۔

Punjab Ehsaas Rashan Online Registration

پنجاب احساس راشن پروگرام کی رجسٹریشن: پنجاب احساس الاؤنس ریاض اسکیم کے لیے درخواست دینے کے لیے ان مراحل پر عمل کریں:

پروگرام کی آفیشل ویب سائٹ https://Punjab Ehsaas.pass.gov.pk پر جائیں۔

ہوم پیج سے، “ابھی اپلائی کریں” بٹن پر کلک کریں۔

اپنی ذاتی معلومات درج کریں، بشمول آپ کا نام، CNIC نمبر، اور رابطے کی تفصیلات۔

اپنی گھریلو معلومات فراہم کریں، جیسے خاندان کے ارکان کے نمبر اور عمر۔

آپ کا CNIC پاسپورٹ سائز کی تصویر اسکین ہونی چاہیے۔

فراہم کردہ معلومات کا جائزہ لیں اور اپنی درخواست جمع کرائیں۔

درخواست پر کارروائی ہونے کے بعد آپ کو اپنے موبائل ڈیوائس پر ایک تصدیقی پیغام موصول ہوگا۔

Punjab Ehsaas Rashan SMS service

اپنے موبائل فون پر میسجنگ ایپ کھولیں۔

ایک نیا پیغام بنائیں اور مسیج باکس میں اپنا 14 ہندسوں کا CNIC نمبر درج کریں۔

8123 نمبر پر پیغام بھیجیں۔

پیغام بھیجنے کے تھوڑی دیر بعد، آپ کو ایک تصدیقی ایس ایم ایس موصول ہوگا جس میں آپ کو مطلع کیا جائے گا کہ آیا آپ اہل ہیں۔

آپ کی اہلیت کی تصدیق ہونے کے بعد، آپ رجسٹریشن کے عمل کو آگے بڑھا سکتے ہیں۔

ان طریقوں میں سے کسی ایک پر عمل کرکے. آپ آسانی سے نئے 8123 احساس راشن پاس گورنمنٹ Pk 2024 کے لیے درخواست دے سکتے ہیں اور پروگرام سے فائدہ اٹھانا شروع کر سکتے ہیں۔

For More Information: Punjab Ehsaas Rashan

Eligibility Criteria For Punjab Ehsaas Rashan Program 

احساس راشن پروگرام ان خاندانوں کی مدد کرتا ہے جو روپے سے کم کماتے ہیں۔ 50,000 ماہانہ۔ حکومت پنجاب نے 80 لاکھ خاندانوں کی کفالت کے لیے احساس روشن پنجاب رجسٹریشن کا آغاز کیا ہے. اور اس پروگرام کے لیے 100 ارب روپے تک کی ایک بڑی رقم مختص کی ہے۔ اسے عمران خان نے متعارف کرایا تھا، جو پی ٹی آئی کے چیئرمین ہیں، اور پنجاب کے وزیر اعلیٰ چوہدری نے کہا۔ پرویز الٰہی نے اسے بسم اللہ جنرل سٹور پر لانچ کیا۔

احساس راشن پروگرام کے اہل ہونے کے لیے، خاندانوں کو ان شرائط کو پورا کرنا ہوگا:

ایک غریب گھرانے سے تعلق رکھتے ہیں۔

روپے سے کم کمائیں۔ 50,000 ماہانہ۔

ایک درست CNIC (قومی شناختی کارڈ) ہو۔

موبائل سم ان کے نام پر رجسٹر کروائیں۔

احساس راشن ریاست پروگرام کے ذریعے، اہل خاندان اہم غذائی اشیاء جیسے آٹا، کوکنگ آئل، تیل اور دالوں پر 40 فیصد رعایت حاصل کرتے ہیں۔ چونکہ پنجاب میں بہت سے لوگ رہتے ہیں. اس لیے بہت سارے خاندانوں نے اس پروگرام کے لیے اندراج کرایا ہے کیونکہ انہیں مدد کی ضرورت ہے۔

New Registration Punjab Ehsaas Rashan Program Latest Update

احساس راشن پروگرام میں رجسٹریشن کے عمل کو دوبارہ شروع کرنے سے ہمیں احساس راشن رعایت پروگرام کی آفیشل ویب سائٹ پر رجسٹریشن کے لیے پراسیس کو ابھی تک بحال نہیں کیا گیا ابھی 813 پر اپ پرائی ڈی کارڈ نمبر سینڈ کریں۔ آپ اپنے کسی بھی احساس دفتر سے جا کر رجسٹریشن پراسس کو مکمل کروائیں اور احساس راشن پروگرام کا حصہ بنیں۔

For More Information: Punjab Ehsaas Rashan Registration

Conclusion

Punjab Ehsaas پنجاب روشن رایت ایک اور سوچا سمجھا فلاحی پروگرام ہے. جو ہمارے ملک کے غریب اور پریشان حال لوگوں کو ریلیف فراہم کرنے کے لیے تیار کیا گیا ہے جو کہ کھانا تک نہیں مل پاتے۔ اس لیے یہ پروگرام شروع کیا گیا ہے تاکہ لوگوں کو راشن کی بنیادی اشیاء رعایتی قیمتوں پر مل سکیں۔

رجسٹریشنز کھلے ہیں. جو بھی درخواست دینا چاہتا ہے وہ اپنا CNIC 8123 پر بھیج کر اپنی اہلیت کی جانچ کر سکتا ہے۔ اگر اہل ہے تو وہ ویب سائٹ کے ذریعے یا ملک بھر کی 14 تحصیلوں میں قائم رجسٹریشن سنٹر پر جا کر پروگرام میں درخواست دے سکتے ہیں۔