Sat. Apr 20th, 2024
NADRA New Update CNIC Online Renewal Verification Start

Online Renewal Verification Update 2024

NADRA has implemented a new online verification system for CNIC renewal. The system uses facial recognition technology to further enhance the security and accuracy of the authentication process.

جب آپ اپنی تجدید کی درخواست آن لائن جمع کراتے ہیں، تو آپ کو اپنے ویب کیم کا استعمال کرتے ہوئے سیلفی لینے کی ضرورت ہوگی۔ اس سیلفی کا تصدیقی مقاصد کے لیے آپ کے موجودہ سی این ائی سیریکارڈ سے موازنہ کیا جائے گا۔

اگر چہرے کی شناخت کی توثیق کامیاب ہو جاتی ہے، تو آپ کی درخواست اگلے مرحلے پر جائے گی۔ اگر یہ ناکام ہو جاتا ہے، تو آپ کو مزید تصدیق کے لیے نادرا کے رجسٹریشن سینٹر جانے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

Verification Update 2023 Online Renewal 

نیشنل ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) نے پاکستان کی پہلی ڈیٹا پروٹیکشن سروس کا آغاز کیا، جو لوگوں کو ان کی معلومات کی ملکیت فراہم کرتی ہے۔ یہ نظام شہریوں کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے شہریوں کو سی این ائی سی کی تصدیق سے قبل رضامندی دینے کے قابل بناتا ہے۔ اس سسٹم کے تحت، تمام تصدیقی لین دین کو آگے بڑھنے کے لیے شہری کے رجسٹرڈ موبائل نمبر پر بھیجے گئے 6 ہندسوں کے پاس کوڈ کی ضرورت ہوگی تاکہ آگے بڑھنے کے لیے ان کی رضامندی حاصل کی جاسکے۔

Verification Update For 2022 Renewal Online 

نادرا کی ایس ایم ایس سروس پاکستان میں سی این ائی سی ٹریکنگ اور تصدیق کے لیے ایک آسان طریقہ فراہم کرتی ہے۔ آپ ان آسان اقدامات پر عمل کر کے کسی بھی موبائل فون اور نیٹ ورک سے اس سروس کو استعمال کر سکتے ہیں:

اپنی مقامی میسجنگ ایپلیکیشن تک رسائی حاصل کریں: پیغام رسانی کی وہ ایپلیکیشن کھولیں جو آپ کے موبائل فون پر پہلے سے انسٹال ہے۔

For More Information: List of Required Documents 2024

Online Renewal SMS Verification Update 2024

نیا پیغام تحریر کریں: ایک نیا پیغام بنائیں اور 13 ہندسوں کا سی این ائی سی نمبر درج کریں جس کی تصدیق کی ضرورت ہے۔ یقینی بنائیں کہ آپ سی این ائی سی نمبر بغیر کسی ڈیش یا خالی جگہ کے داخل کرتے ہیں۔

پیغام بھیجیں: شارٹ کوڈ 7000 پر سی این ائی سی نمبر پر مشتمل پیغام بھیجیں۔

تصدیق وصول کریں: اپنا پیغام بھیجنے کے کچھ دیر بعد، آپ کو نادرا کی طرف سے جواب موصول ہوگا۔ اس پیغام میں سی این ائی سی ہولڈر کا نام اور اس شناختی کارڈ کے ساتھ منسلک والد کا نام شامل ہوگا۔

سروس چارجز: نادرا روپے فیس لیتا ہے۔ 10، ٹیکس سمیت، SMS کی تصدیق کے لیے۔

ایس ایم ایس سی این آئی سی کی تصدیق کے عمل کو استعمال کرنا نادرا سینٹر میں جانے کا ایک تیز اور پریشانی سے پاک متبادل ہے۔ یہ سروس صارفین اور نادرا دونوں کو اپنے اپنے کاموں کو تیز کر کے فائدہ پہنچاتی ہے۔

قومی شناختی کارڈ پر 13 ہندسوں کا ایک منفرد نمبر لکھا ہوا ہے، جو ایک شخص کی شناخت دوسرے سے مختلف ہے۔ اس بلاگ میں، ہم نے ایک تفصیلی گائیڈ جمع کیا ہے کہ آپ کیسے مؤثر طریقے سے نادرا شناختی کارڈ کی تصدیق کے نظام کو استعمال کر سکتے ہیں اور اپنے آپ کو دھوکے سے بچا سکتے ہیں۔

آپ کی سہولت کے لیے، ہم نے اس گائیڈ کو دو حصوں میں تقسیم کیا ہے۔ سب سے پہلے، ہم آپ کو ایک تفصیلی گائیڈ دیں گے کہ آپ تصدیقی پورٹل پر کیسے رجسٹر ہو سکتے ہیں۔ اس کے بعد، ہم بتائیں گے کہ آپ کس طرح نادرا سی این ائی سی تصدیقی پورٹل کا استعمال کرتے ہوئے کسی کی شناخت کی تصدیق کر سکتے ہیں۔

NADRA Registration For ID Card 

نادرا کی طرف سے پیش کردہ آن لائن خدمات حاصل کرنے میں دو طریقہ کار شامل ہیں۔ سب سے پہلے، آپ کو ایک فارم پُر کرکے اپنا اکاؤنٹ رجسٹر کرنا ہوگا جس میں آپ کا نام، ای میل ایڈریس، فون نمبر وغیرہ جیسی کچھ بنیادی معلومات درکار ہوں گی۔ نادرا کی آفیشل ویب سائٹ پر اپنا ای میل ایڈریس رجسٹر کرنے کے بعد، آپ کو لاگ ان کرنا ہوگا۔ سی این ائی سی کی تصدیق کرنے یا نادرا کی طرف سے پیش کردہ دیگر خدمات حاصل کرنے کے لیے ویب سائٹ۔ اس سیکشن میں، ہم اس پر ایک نظر ڈالیں گے کہ آپ کس طرح اپنے آپ کو رجسٹر کر سکتے ہیں اور نادرا اور اس سے منسلک شناختی مصنوعات کی طرف سے پیش کردہ بہت سی خدمات سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

NADRA Identity Products Creating a New Account 

یہاں یہ ہے کہ آپ نادرا کی مختلف شناختی مصنوعات استعمال کرنے کے لیے اپنے آپ کو کیسے رجسٹر کروا سکتے ہیں:

اپنے کمپیوٹر یا موبائل فون پر براؤزر کھولیں۔

نیچے سکرول کریں اور ‘نیا اکاؤنٹ بنائیں’ پر کلک کریں۔ آپ کو ایک فارم جیسا صفحہ ملے گا جس میں آپ کی تفصیلات طلب کی جائیں گی – جیسا کہ اوپر تصویر میں دکھایا گیا ہے۔

نادرا کے تصدیقی نظام کے ذریعے سی این ائی سی کی تصدیق کے لیے اگلا مرحلہ فارم کو پُر کرنا ہے [جیسا کہ نیچے تصویر میں دکھایا گیا ہے] اور تمام مطلوبہ تفصیلات درج کریں۔

صفحہ کا وقت تیزی سے ختم ہو جاتا ہے، اس لیے ایک ہی کوشش میں تمام معلومات کو درست طریقے سے درج کرنا یقینی بنائیں۔

فارم میں تمام مطلوبہ معلومات درج کرنے کے بعد، صفحہ پر تصدیق کے لیے کیپچا کوڈ ٹائپ کریں۔

کوڈ داخل کرنے کے فورا بعد، ‘محفوظ کریں اور جاری رکھیں’ بٹن پر کلک کریں۔ آپ کو اپنے فارم پر درج کردہ نمبر پر SMS کے ذریعے ایک تصدیقی کوڈ ملے گا۔

اگلے صفحے پر، آپ سے تصدیقی کوڈ کے بارے میں پوچھا جائے گا جو آپ کو اپنے موبائل نمبر یا ای میل ایڈریس پر موصول ہوا ہے۔

کوڈ درج کریں اور ‘تصدیق’ پر کلک کریں۔

اپنے آپ کی تصدیق کرنے کے بعد، آپ کو لاگ ان صفحہ پر بھیج دیا جائے گا [جیسا کہ نیچے تصویر میں دکھایا گیا ہے۔

Online Renewal Portal in Pakistan via NADRA

اپنے قومی شناختی نمبر کی توثیق کرنے کے لیے نادرا کے سی این ائی سی تصدیقی پورٹل کو کس طرح استعمال کیا جائے اس بارے میں مرحلہ وار گائیڈ یہ ہے:

اکاؤنٹ رجسٹریشن کا عمل مکمل ہونے کے بعد، رجسٹرڈ ای میل ایڈریس اور پاس ورڈ کا استعمال کرتے ہوئے اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں۔ اس کے بعد آپ نادرا کی طرف سے پیش کردہ آن لائن خدمات سے فائدہ اٹھا سکیں گے۔

لاگ ان کرنے کے بعد، شرائط و ضوابط کو قبول کریں۔

یقینی بنائیں کہ آپ نے ہر چیز کو غور سے پڑھا ہے۔ اگر آپ ہر چیز سے اتفاق کرتے ہیں، تو نیچے سکرول کریں اور “میں نے شرائط و ضوابط کو پڑھ لیا ہے اور قبول کر لیا ہے” کے ساتھ والے باکس کو نشان زد کریں۔

اگلا، ‘قبول کریں اور جاری رکھیں’ پر کلک کریں۔

ایک بار جب آپ تمام شرائط و ضوابط سے اتفاق کر لیتے ہیں، تو آپ کو ایک نئے صفحہ پر بھیج دیا جائے گا، جو نادرا کی جانب سے پیش کردہ مختلف شناختی مصنوعات اور خدمات کو دکھائے گا۔

You Can Also Read It: BISP Kafalat Program

NADRA Online Verification Portal Online Renewal

نادرا سی این ائی سی تصدیقی پورٹل زیادہ تر آجر یا مالک مکان کسی دوسرے شخص کی شناخت کی تصدیق کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ ای سہولت نادرا کی آفیشل ویب سائٹ کے مطابق، لوگوں کی ایک بڑی تعداد کسی اجنبی کے ساتھ کاروبار سے متعلق کوئی بھی لین دین کرنے سے پہلے تصدیقی خدمات کا استعمال کر رہی ہے۔ جیسا کہ وہ کہتے ہیں اور ہم حوالہ دیتے ہیں،

“شہری کسی بھی کاروباری معاہدے اور لین دین سے پہلے کسی دوسرے شہری کی تفصیلات کی تصدیق کے لیے تصدیقی خدمات کا استعمال کر رہے ہیں۔ اس سہولت کا استعمال تمام کاروباری یا گھریلو لین دین بشمول جائیداد کی خرید و فروخت، آٹوموبائل، ملکیت کی منتقلی، اور/یا ملازمین کی خدمات حاصل کرنے میں حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے کیا جا رہا ہے۔

سی این آئی سی کی تصدیق کے علاوہ، آن لائن پورٹل مختلف طریقوں سے لوگوں کی ایک بڑی تعداد کو فائدہ پہنچا رہا ہے۔ سب سے پہلے، انہیں مختلف دستاویزات کے لیے درخواست دینے کے لیے لمبی قطاروں میں کھڑے ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ دوسرا، ہر ریکارڈ کو ڈیجیٹل طور پر محفوظ کیا جاتا ہے اور دن کے کسی بھی وقت اس تک رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔ آپ اپنی تلاش پر نظر رکھ سکتے ہیں اور فیملی رجسٹریشن سرٹیفکیٹ جیسی دستاویزات کی درخواست کر سکتے ہیں۔ مزید یہ کہ اس سہولت سے نہ صرف پاکستانی فائدہ اٹھا رہے ہیں بلکہ یہ ترقی سمندر پار پاکستانیوں کو بھی بہترین فوائد فراہم کر رہی ہے۔

یہ وہ جگہ ہے جہاں ہم پاکستان میں نادرا کی سی این ائی سی تصدیق کے بارے میں اپنی تفصیلی اور مرحلہ وار گائیڈ کا اختتام کرتے ہیں۔ اب آپ سی این ائی سی نمبر کے ذریعے نادرا ریکارڈ تلاش کرنے کے لیے تیار ہیں۔ اگر آپ کے پاس ہمارے بلاگ سے متعلق سوالات یا تاثرات ہیں تو بلا جھجھک ہم سے رابطہ کریں۔ ہم جلد از جلد آپ سے رابطہ کرنے کی کوشش کریں گے۔ دریں اثنا، ہمارا بلاگ پڑھیں جہاں ہم نے انکشاف کیا ہے کہ کس طرح پاکستان میں جدید ترین نیشنل ڈیٹا بیس رجسٹریشن سسٹم پہلے سے کہیں زیادہ موثر ہے۔