Sat. Apr 20th, 2024
Govt Pakistan Ehsaas Disabled Persons New Payment 2024

حکومت پاکستان نے معذور افراد کے لیے احساس ڈس ایبل پرسن پروگرام کے نام سے ایک بہترین پروگرام شروع کیا ہے۔ اس اقدام کے تحت معذور افراد کو سماجی اور مالی تحفظ فراہم کیا جاتا ہے۔ سماجی تحفظ کے ساتھ، معذور افراد کو ایک رقم فراہم کی جاتی ہے۔

پروگرام کے آغاز سے اب تک سیکڑوں ضرورت مند خاندانوں میں 65 ملین روپے سے زائد کی رقم تقسیم کی جا رہی ہے۔ اگر آپ اہل ہیں تو آپ احساس معذور افراد کے پروگرام آن لائن رجسٹریشن کی نئی اپ ڈیٹ کے تحت خود کو رجسٹر کروا سکتے ہیں۔

Ehsaas Disabled Person Registration

معذور افراد کی رجسٹریشن کا طریقہ کار بہت آسان ہے۔ اس کے لیے آپ کو اپنے گھر کے معذور افراد کو قریبی بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے دفتر میں لے جانا ہوگا اور وہاں ان کی رجسٹریشن کو یقینی بنانا ہوگا۔ یاد رہے کہ ہفتے کا دن معذور افراد اور بزرگ شہریوں کے لیے رجسٹریشن کے لیے مخصوص ہے۔

سب سے پہلے آپ کو پنجاب سوشل پروٹیکشن اتھارٹی کی ویب سائٹ پر جانا ہوگا۔

وہاں آپ کو آن لائن اہلیت کی جانچ کے لیے بٹن پر کلک کرنا ہوگا۔

آپ کے سامنے ایک فارم دکھایا جائے گا۔

اس فارم میں، آپ کو اپنا شناختی کارڈ اور تصویر میں دکھایا گیا کوڈ درج کرنا ہوگا۔

You Can Also Read It : 8070 Online Check App |8070 Registration

Crutches Application Information for Wazifa

اس کے بعد، آپ کو تلاش کا بٹن دبانا ہوگا اور آپ کو فوری طور پر آپ کی اہلیت کے بارے میں مطلع کیا جائے گا۔

ضروری معلومات کے ساتھ درخواست فارم مکمل ہونے کے بعد، اسے احساس معذور افراد کے پروگرام کے تحت بیساکھیوں کے حصول کے عمل کو شروع کرنے کے لیے جمع کرایا جا سکتا ہے۔

تمھارا نام

آپ کے والد کا نام

پیدائش کی تاریخ

صنف

CNIC (قومی شناختی کارڈ) نمبر

رابطہ نمبر

پتہ

صوبہ

ضلع

8070 Online Check App |8070 Registration

Ehsaas Disabled Person Benefits

کسی بھی معذوری کے ساتھ زندگی مشکلات سے بھری ہوئی ہے۔ ہماری حکومت ایک معذور شخص کو معذور نادرا کارڈ جاری کرتی ہے جو اپنی زندگی میں درج ذیل فوائد سے لطف اندوز ہوتا ہے۔

PPSC اور FPSC میں خصوصی کوٹہ کے ساتھ 2% ملازمت کا کوٹہ۔

یوٹیلیٹی سٹور کی روزانہ استعمال کی اشیاء پر تقریباً 30% رعایت۔

وہیل چیئر، مصنوعی اعضاء، اور سماعت امدادی آلات کی فراہمی۔

بسوں میں، خاص طور پر میٹرو بس میں، معذور افراد کے لیے مخصوص نشستیں ہوتی ہیں۔

Bait-ul-mal For Ehsaas Disabled Person

احساس معذور افراد پروگرام ان لوگوں کے لیے ایک ٹیکسٹ کے ذریعے رجسٹریشن کی سہولت فراہم کرتا ہے جن کے پاس انٹرنیٹ تک رسائی نہیں ہے یا جن کا تعلق غیر مراعات یافتہ کمیونٹی سے ہے۔

بیت المال کے ذریعے رجسٹریشن کے لیے درج ذیل مراحل ہیں:

اگر آپ آن لائن رجسٹریشن نہیں کروا سکتے تو احساس ڈس ایبل پرسن کی ویب سائٹ پر دیے گئے رجسٹریشن فارم کو پرنٹ کریں۔

اب اپنی معذوری، نام، پتہ، اور CNIC جیسی معلومات درج کریں۔

درخواست دہندگان کو فارم کے ساتھ اپنی ایک تصویر لگانی چاہیے۔

اب اپنے قریبی بیت المال آفس تشریف لائیں اور درخواست گزار کے انگوٹھے کا نشان جمع کروائیں۔

رجسٹریشن کے بعد، آپ کا کارڈ اس پروگرام کے لیے تیار ہو جائے گا اور آپ کو پروگرام سے ماہانہ نقد رقم کی منتقلی کا فائدہ اٹھانا شروع ہو جائے گا۔

You Can Also Read It : Govt Pakistan Announce Ehsaas 8171 

Important Note

اس سکیم میں رجسٹر ہونے کے لیے، آپ کو DHQ ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر ہسپتال جانا ہوگا اور اپنی معذوری کی جانچ کرانی ہوگی، وہاں کے ڈاکٹر آپ کی لیبر کو چیک کریں گے، اور اس کے بعد اگر آپ واقعی معذور ہیں، تو آپ کو معذوری کا سرٹیفکیٹ مل جائے گا۔ اس کے بعد، آپ کو اپنے قریبی نادرا دفتر میں جانا ہوگا۔

وہاں سے آپ کو معذوری کا سرٹیفکیٹ حاصل کرنا ہوگا حکومت پاکستان نے معذور افراد کے لیے سمارٹ کارڈ متعارف کروائے ہیں جن میں معذوری کا نشان واضح طور پر سمارٹ کارڈ کے اوپر موجود وہیل چیئر کا نشان معذوری کی نشاندہی کرتا ہے۔

Conclusion

احساس معذور افراد پروگرام حکومت پاکستان کا ایک اقدام ہے جس کا مقصد ہمارے معاشرے کے مستحق اور ضرورت مند لوگوں کو مالی اور سماجی تحفظ فراہم کرنا ہے۔ اس پروگرام کے تحت روپے کی رقم 2000/- ہر ضرورت مند خاندان کو فراہم کیا جاتا ہے جو اس پروگرام کے معیار پر پورا اترتا ہے۔

احساس NSER کے نام سے ایک سروے کیا جاتا ہے جس میں سروے ٹیمیں ضرورت مند اور معذور افراد کے خاندانوں کا دورہ کرتی ہیں۔ یہ اقدام نہ صرف مالیات فراہم کرتا ہے بلکہ جن لوگوں کو اپنی روزمرہ کی سرگرمیاں انجام دینے کے لیے آلات کی ضرورت ہوتی ہے وہ بھی احساس معذوری پروگرام کی ویب سائٹ کے ذریعے اس اقدام میں درخواست دے سکتے ہیں۔