Wed. Apr 17th, 2024
Government of Pakistan Benazir Kafalat Program 2024

Benazir Kafalat Program

بے نظیر کفالت پروگرام پہلے ہی 90 لاکھ مستحق خاندانوں کو مالی امداد فراہم کر چکا ہے۔ بے نظیر کفالت پروگرام کے لیے رجسٹریشن دوبارہ شروع ہو گئی ہے۔ بی ائی ایس پی کفالت پروگرام کے تحت اب مزید لوگوں کو 9 ہزار روپے کی مالی امداد ملے گی۔ حکومت پاکستان کی جانب سے بڑھتی ہوئی مہنگائی کے باعث بی ائی ایس پی کفالت پروگرام2024کی سہ ماہی قسط میں 25 فیصد اضافہ کیا گیا ہے۔

ہر خاندان کے لیے سہ ماہی قسط میں 9000 روپے کا اضافہ کیا گیا ہے۔ اب ہر خاندان کو 9000 سہ ماہی وظیفہ ملے گا۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ یہ پیغام صرف بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت اہل خواتین کو بھیجا جاتا ہے۔ 8171 بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کوڈ ہے۔ آپ اس کوڈ کے ذریعے اپنی اہلیت کی جانچ کر سکتے ہیں۔ اگر کوئی اور نمبر آپ سے رابطہ کرنے کی کوشش کرتا ہے، تو براہ کرم فوری طور پر بینظیر انکم سپورٹ ہیلپ لائن نمبر پر رابطہ کریں۔ قصورواروں کے خلاف شکایت درج کروائیں تاکہ کارروائی کی جائے۔

Benazir Kafalat Program Registration

بے نظیر کفالت پروگرام کی تازہ ترین اپ ڈیٹ کے مطابق اس پروگرام کے لیے رجسٹریشن کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ اب اس پروگرام کے تحت بہت سے لوگوں کو 9000 روپے کی مالی امداد ملے گی۔ اگر آپ نے ابھی تک رجسٹریشن نہیں کرائی ہے، تو آپ ایسا کر کے پیسے حاصل کر سکتے ہیں۔

عمل بہت آسان ہے۔ سب سے پہلے، آپ کو بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے دفتر جانے کی ضرورت ہے۔ وہاں، آپ کو NSER سروے مکمل کرنے کی ضرورت ہے۔ سروے کے دوران آپ کی تمام تفصیلات جمع کی جائیں گی، اور پھر آپ کو پروگرام میں رجسٹر کیا جائے گا۔ رجسٹریشن کے بعد، آپ کو 8171 کے ذریعے اپنے موبائل پر ایک ٹیکسٹ میسج موصول ہوگا۔

Benazir Kafalat Program NSER Survey

بے نظیر کفالت پروگرام نیشنل سوشیو اکنامک رجسٹری (NSER) کی جانب سے کیے گئے سروے کے نتائج پر مبنی ہے۔ NSER سروے ٹیمیں گھر گھر جاتی ہیں، لوگوں سے ڈیٹا اکٹھا کرتی ہیں، اور پھر اس معلومات کا استعمال یہ فیصلہ کرنے کے لیے کرتی ہیں کہ پروگرام کے لیے کون اہل ہے۔

آپ NSER کی طرف سے فراہم کردہ سروے کے ذریعے اپنی اہلیت کی تصدیق کر سکتے ہیں۔ آپ بینظیر کفالت پروگرام کے چیک CNIC کے ذریعے اپنی حیثیت آن لائن بھی چیک کر سکتے ہیں، جہاں آپ اپنا CNIC نمبر درج کر سکتے ہیں۔ سروے کے نتائج سروے میں شامل خاندانوں کو بھیجے جائیں گے۔ سروے کے نتائج کا استعمال خاندانوں کی اہلیت کا تعین کرنے کے لیے کیا جائے گا اور آیا وہ بے نظیر کفالت پروگرام 8171 کے تحت فنڈز حاصل کرنے کے اہل ہیں یا نہیں۔

You Can Also Read IT : Benazir Kafalat Program 2024

Eligible Criteria for the Benazir Kafalat program

درج ذیل افراد بے نظیر سپانسر شپ پروگرام کے لیے اہل ہیں۔

اس پروگرام میں صرف غریب اور مستحق لوگ ہی شامل ہو سکتے ہیں۔

کم آمدنی والے اور زیادہ غربت کی شرح والے خاندان بس کفالت پروگرام میں شامل ہو سکتے ہیں۔

بیوہ، یتیم اور بزرگ بھی اس پروگرام میں شامل ہو سکتے ہیں۔

اس کے علاوہ، آپ کو اس پروگرام میں شامل ہونے کے لیے بیرون ملک سفر نہیں کرنا چاہیے تھا۔

آپ کے نام پر دو ایکڑ سے زیادہ زمین نہیں ہونی چاہیے۔

بے نظیر کفالت پروگرام الاؤنس کیسے حاصل کریں۔

Required Documents for Registration

بینظیر کفالت پروگرام کی رجسٹریشن کے لیے، قومی سماجی و اقتصادی رجسٹری کے لیے بی آئی ایس پی کے دفاتر میں آنے والے افراد کو درج ذیل دستاویزات اپنے ساتھ لانا ہوں گی۔

قومی شناختی کارڈ

آپ کے بچوں کا نادرا سے تصدیق شدہ بے فارم

آپ کے گھر کا بجلی اور گیس کا بل

معذور افراد کی صورت میں معذوری کا سرٹیفکیٹ

اگر بیوائیں اس پروگرام میں شامل ہونا چاہتی ہیں تو اپنے شوہر کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ ساتھ لائیں۔

Check Benazir Kafalat Money

بے نظیر کفالت پروگرام میں رجسٹر ہونے کے بعد، آپ کو اپنی اہلیت کی جانچ کرنی ہوگی اور دیکھنا ہوگا کہ آیا آپ اس رقم کے اہل ہیں یا نہیں۔ عمل بھی بہت سیدھا ہے۔

Bisp پروگرام کے آفیشل 8171 پورٹل پر جائیں۔

اس فارم میں اپنا قومی شناختی کارڈ نمبر درج کریں۔

اس کے بعد، آپ کو تصویر میں کوڈ نظر آئے گا اور اسے درج کریں گے۔

جانیں کے بٹن کو دبائیں۔

آپ کو فوری طور پر آپ کی اہلیت کے بارے میں مطلع کیا جائے گا اور آپ سے کہا جائے گا کہ آپ اپنے قریبی کیش سنٹر پر جائیں اور 9,000 روپے کی امدادی رقم حاصل کریں۔

کسی بھی مسئلے کے لیے آپ بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے دفتر سے رابطہ کر سکتے ہیں یا ان کے ہیڈ آفس پر کال کر سکتے ہیں۔

You Can Also Read It : Benazir Kafalat Program New Registration

Benazir Kafalat Program Latest Update 9000

خوشخبری بے نظیر کفالت پروگرام میں اہل اور شادی شدہ خواتین کو 8171 پر میسج موصول ہوگا۔ واضح رہے کہ بی آئی ایس پی کی سہ ماہی قسط کی رقم 19 جون سے ملنا شروع ہوگئی ہے۔ حکومت پاکستان نے تمام اضلاع کے کیمپس سائٹس کو رقم جاری کردی تھی۔ . تاہم شدید گرمی کی وجہ سے کیمپس سائٹس کو بند کر دیا گیا ہے۔

یہ رقم حبیب بینک کے اے ٹی ایم اور بی آئی ایس پی کے رجسٹرڈ آؤٹ لیٹ سے تقسیم کی جا رہی ہے۔ اگر آپ نے ابھی تک یہ رقم وصول نہیں کی ہے تو ابھی اپنی اہلیت کی جانچ کریں۔ اس کے علاوہ، آپ دیے گئے پورٹل کے ذریعے اپنے بچے کی تعلیمی اسکالرشپ کی رقم بھی چیک کر سکتے ہیں۔

Conclusion

آخر میں، بے نظیر کفالت پروگرام معاشرے میں غریب اور مستحق افراد کے لیے مثبت پیش رفت لاتا ہے۔ بڑھے ہوئے وظیفوں اور بروقت ادائیگیوں کے ساتھ، اس پروگرام کا مقصد تعلیم تک رسائی کو بہتر بنانا اور کم آمدنی والے خاندانوں کو ضروری مالی مدد فراہم کرنا ہے۔ اگر آپ ان پروگراموں کے لیے اہل ہیں، تو اس موقع سے محروم نہ ہوں۔ بی ائی ایس پی کفالت پروگرام کے لیے رجسٹریشن کا عمل سیدھا ہے۔ باخبر رہیں اور اپنے اور اپنے بچوں کو دستیاب مدد کا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں۔