Thu. Apr 18th, 2024
BISP Waseela E Taleem|Application Form|Waseela Taleem App 2024

Waseela Taleem Program

وسیلہ تعلیم کے تحت جو خواتین بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت قسطیں وصول کر رہی ہیں۔ ان کے بچوں کے لیے اس کے لیے حکومت نے بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت ہر ماہ پرائمری سے سیکنڈری تعلیم تک مشروط کیش ٹرانسفر پروگرام شروع کیا ہے۔ تاکہ وہ اپنی تعلیم جاری رکھ سکیں۔ اضافی نقد امداد کے ساتھ، مستفید ہونے والوں کو اپنے بچوں کو اسکولوں اور کالجوں میں داخل کرانے کے لیے وظائف دیے جا رہے ہیں۔ تاکہ ان کے بچے تعلیم حاصل کر سکیں۔ اور ان کی حوصلہ شکنی نہ کریں۔ وسیلہ تعلیم تعلیمی اسپانسر شپ پروگرام شروع کیا گیا ہے۔ تاکہ ان کے بچے تعلیم حاصل کر سکیں۔

Waseela Taleem Check Online

تعلیم معاشرے کے اہم ترین ستونوں میں سے ایک ہے۔ تعلیم کسی بھی ملک کی ترقی اور خوشحالی میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ اس لیے ایسے ذرائع پیدا کرنا بہت ضروری ہے جو ہر کسی کو تعلیم حاصل کرنے اور ملک کی کامیابی میں اپنا کردار ادا کرنے میں مدد فراہم کریں۔

اسی وجہ سے حکومت پاکستان نے احساس کفالت پروگرام 14000 کے تحت احساس وسیلہ تعلیم پروگرام شروع کیا جس میں وہ مستحق بچوں کو وظیفہ فراہم کرتے ہیں جس سے ان کی تعلیم کے مالی اخراجات برداشت کرنے میں مدد ملے گی جس سے بالآخر تعلیم حاصل کرنے میں آسانی ہوگی۔ مستقبل میں مالی طور پر مستحکم ہو.

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام وسیلہ تعلیم پروگرام کے 17 لاکھ بچوں کو تعلیم تک رسائی حاصل ہے۔ جو بچے تعلیم حاصل نہیں کر سکتے ہیں خصوصی دیہات میں لوگ والے بچے تعلیم حاصل کر سکتے ہیں۔ اس پروگرام کا مقصد غریب بچوں کا انتخاب کرنا ہے جو مالی طور پر اور کم عمری تعلیم چاصل کرنے کے لیے کام شروع کرنا ہے۔

BISP Waseela-E-Taleem

بینظیر ایجوکیشنل ڈیلیگیشن کا مقصد پرائمری سکینر اور ہائر سیکنڈری تعلیم کے لیے سکولوں میں بچوں کے داخلے کو بڑھانا ہے تاکہ تمام غریب لوگوں کے بچے اعلیٰ تعلیم حاصل کر سکیں۔ بچے سکول میں حاضری لگا کر سکول چھوڑ دیتے ہیں۔ یہ پروگرام شرح کو کم کرنے کے لیے شروع کیا گیا ہے۔

ابتدائی طور پر یہ پروگرام پانچ اضلاع میں شروع کیا گیا تھا۔ بے نظیر ایجوکیشن اسٹڈیز کی کامیابی اور ایجوکیشن ایجوکیشن پروگرام کی کامیابی کے بعد اس پروگرام کو ملک بھر میں بڑھا دیا گیا ہے۔ اور اس کے تحت تمام افراد کے لیے ادائیگی کا عمل شروع کر دیا گیا ہے۔ تاکہ تمام بچے تعلیم حاصل کر سکیں۔ 2023 میں پورے پاکستان میں پروگرام کے لیے مزید فنڈز اکٹھے کیے گئے ہیں۔

احساس تعلیم وظیف کے درخواست فارم

بے نظیر وسیلہ تعلیم پروگرام کو آپ کو رجسٹریشن کے لیے رجسٹر کرنے کا پروگرام دیا گیا ہے۔ اس فارم کو پُر کرنے کے بعد، آپ کو اسے واپس جمع کرنا ہوگا۔ تصدیق کے بعد فارم کو اسکول میں جمع کرانا ہوگا۔ اس کے بعد، آپ ہر ماہ اپنے بچے کے تعلیمی وظائف حاصل کر سکیں گے۔بی آئی ایس پی وسیلہ تعلیم تعلیمی اسکالرشپ پروگرام حکومت پاکستان نے غریبوں کے لیے بنایا ہے۔ مقصد یہ ہے کہ غریب بچے آسانی سے اعلیٰ تعلیم حاصل کر سکیں۔

بے نظیر وسیلہ تعلیم پروگرام یا تعلیمی وظائف پروگرام میں بچوں کے اندراج کے لیے اہلیت کا معیار حکومت کی طرف سے جاری کر دیا گیا۔ بچوں کی عمر کی حد 4 سے 12 سال تک۔ ثانوی تعلیم میں داخلے کے لیے بچوں کی عمر کی حد 13 سے 18 سال تک۔ اعلیٰ ثانوی تعلیم میں داخلے کے لیے عمر کی حد ۱۳ سے ۲۲ سال۔ تاکہ غریب بچے اپنی تعلیم جاری رکھیں۔ حکومت کی جانب سے اس کے لیے انتظام کا اجراء کر دیا گیا۔ تاکہ تمام بچوں کو جلد تعلیمی وظائف دیے جائیں اور وہ اپنی تعلیم جاری رکھیں۔

BISP Waseela E Taleem Registration

بینظیر ایجوکیشن پروگرام میں شامل ہونے کے لیے، آپ کو پورے پاکستان میں کسی بھی اسکول/کالج میں داخلہ لینا پھر آپ پروگرام میں شامل ہو سکتے ہیں۔ آپ کے پاس دستاویزات ہونی چاہئیں۔ CNIC اصل ہے۔ بی فارم، وہ فارمیٹ جو نادرا نے جاری کیا ہے،چاہیے۔

اسکول اور کالج کی داخلہ سلپوں میں واضح طور پر کلاس کالج کا نام اور شیر کا نام درج تھا۔ بی فارم نادرا نے جاری کر دیا ہے۔ اور یہ لازمی ہے کہ آپ کے بچوں کو ان کے بغیر تعلیمی وظائف نہیں دیے جائیں گے۔

Benazir Taleemi Wazaif New Payment Verification :اپ کی معلومات کے لیے

New Update BISP Waseela-e-Taleem APK

بی ائی ایس پی کی جانب سے ایک نائی پالیسی کا انعقاد کیا گیا ہے اس کا نام ہے بی ائی ایس پی تعلیمی وظیفہ ہے بی ائی ایس پی تعلیم وظیفہ ایپ اب اپنی موبائل پر ڈاؤن لوڈ کریں اور اس کو اسانی سے اپنی چند معلومات دیکھ اپ اپنے اپ کو اسانی سے رجسٹر پا سکتے ہیں بی ائی ایس پی تعلیم وظیف کا مقصد ہے کہ پاکستان سے غربت کا خاتمہ کیا جائے اور انے والے وقتوں میں اپنے اپ کو بہتر بنایا جائے اور اس کے ساتھ ساتھ بھی ائی ایس پی کا یہ بھی مقصد ہے کہ وہ سٹوڈنٹ کو سپورٹ کرنا ہے جو اپنی مالی حالات کی وجہ سے اپنی تعلیم کو چھوڑ دیتے ہیں یا کسی بھی وجہ سے اپنی تعلیم کو روک دیتے ہیں

 لہذا اب بی ائی ایس پی کی جانب سے ایسا نہیں کیا جائے گا اب اپ اپنے اپ کو بی ائی ایس پی کی جانب سے رجسٹرڈ کریں اور اپنی  اور اپ چند معلومات دینے کے ساتھ ساتھ اور اپ ہر ماہ کا وظیفہ حاصل کریں اور اپ کو یہ بھی بتاتے چلیں کہ یہ 160 اضلاع میں کام کر رہی ہے ایپ اور یہ پورے پاکستان میں ایپ کام کرنا شروع ہو جائے گی لہذا اپ اپنے چند معلومات دے کر اپ اپنے اپ کو ان لائن ویب سائٹ کریں اگر اپ اس کے علاوہ کوئی اور معلومات لینا چاہتے ہیں تو اس ارٹیکل غور سے پڑھ لیں اور اگر اپ اس بی ائی ایس پی ایپ کو ڈاؤن لوڈ کرنا چاہتے ہیں تو ہمارے دیے گئے لنک پر کلک کریں اور تمام تر معلومات جانیے

Bisp Waseela E Taleem App

حکومت کی جانب سے بینظیر وسیلہ تعلیم پروگرام یا تعلیمی اسکالرشپ پروگرام میں بچوں کی رجسٹریشن کے لیے اہلیت کا معیار جاری کر دیا گیا ہے۔

پرائمری تعلیم میں داخلے کے لیے عمر کی حد 4 سے 12 سال ہے۔

ثانوی تعلیم میں داخلے کے لیے عمر کی حد 13 سے 18 سال ہے۔

اعلیٰ ثانوی تعلیم میں داخلہ کے لیے عمر کی حد 18 سے 22 سال ہے۔

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے تحت تعلیمی وظائف فراہم کیے جا رہے ہیں۔ تاکہ غریب بچے اپنی تعلیم جاری رکھ سکیں۔ حکومت نے فنڈ اکٹھا کیا ہے۔ تاکہ تمام بچوں کو جلد از جلد تعلیمی وظائف دیے جائیں اور وہ اپنی تعلیم جاری رکھ سکیں۔

BISP وسیلہ تعلیم ایپ

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام ریسورس ایجوکیشن ایپ پروگرام میں 17 ملین بچوں کی تعلیم تک رسائی ہے۔ جو بچے تعلیم حاصل نہیں کر سکتے تھے، خصوصاً دیہات میں، وہ تعلیم حاصل کر سکتے تھے۔ اس پروگرام کا مقصد ان غریب بچوں کو تعلیم فراہم کرنا ہے جو مالی طور پر کمزور ہیں اور تعلیم حاصل کرنے کے بجائے کام شروع کر دیتے ہیں۔

بہت سے بچے غربت کی وجہ سے تعلیم حاصل کرنے سے قاصر ہیں۔ اس لیے حکومت نے بینظیر ایجوکیشن پروگرام شروع کیا ہے۔ تاکہ یہ سب لوگ مالی فراہم کی جا سکتی ہے اور اس لیے وظائف فراہم کیے جا رہے ہیں تاکہ تمام بچے اس پروگرام کے ذریعے تعلیم حاصل کر سکیں۔

BISP وسیلہ تعلیم آن لائن اپلائی کریں۔

آپ کے رجسٹریشن کا عمل آپ کے اسکول کی طرف سے فارم کو بھر کر دفتر میں جمع کروانے کے بعد مکمل ہو جائے گا، رجسٹریشن کا مکمل طریقہ میں وضاحت کے ساتھ بتا دیا گیا ہے. اب اپ گھر بیٹھے اپنے رجسٹریشن کروا سکتے ہیں. اس کے علاوہ رجسٹریشن کے تمام تر تفصیلات حاصل کر سکتے ہیں. اگر ابھی تک اپ نے اپنے رجسٹریشن نہیں کروائی تو وسیلہ تعلیمی پروگرام میں ان لائن رجسٹریشن کروا کر وسیلہ ترین پروگرام کا حصہ بن جائیں.آپ کی رجسٹریشن کا عمل مکمل ہو جائے گا۔ جس کے بعد آپ کو ہر ماہ یقینی بنایا جائے گا۔