Sat. Apr 20th, 2024
BISP Program Registration Process Latest Update By Gov. Punjab

بی آئی ایس پی پروگرام میں نئی رجسٹریشن کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ وہ تمام خاندان جو بی آئی ایس پی پروگرام میں اہلیت کے باوجود مسائل کا سامنا کر رہے ہیں ان کی رجسٹریشن میں مسائل حل ہوں گے۔ وہ بی آئی ایس پی پروگرام میں رجسٹرڈ ہوں گے۔ بی آئی ایس پی پروگرام میں نئے خاندانوں کی رجسٹریشن شروع ہو گئی ہے۔ تمام بے سہارا اور بیوہ خواتین بی آئی ایس پی پروگرام کے لیے اہل ہیں۔ ہم آپ کو بتائیں گے کہ رجسٹریشن سے لے کر رقم حاصل کرنے تک مکمل طریقہ کار کیا ہے۔

8171-SMS Registration

BISP پروگرام میں اپنی رجسٹریشن اور اہلیت چیک کرنے کے لیے اپنا شناختی کارڈ نمبر 8171 پر ایس ایم ایس کریں۔ آپ کو فوری طور پر ایک تصدیقی جواب ملے گا جس میں کہا جائے گا کہ “مبارک ہو آپ بھی پروگرام کے اہل ہیں اور آپ اسکالرشپ حاصل کر سکتے ہیں”۔

اگر آپ کو تصدیقی جواب موصول نہیں ہوتا ہے تو پریشان نہ ہوں۔ آپ اپنے شناختی کارڈ پر رجسٹرڈ سم سے اپنا شناختی نمبر 8171 پر بھیجیں اور آپ کو تصدیقی جواب موصول ہوگا۔

اگر کسی خاتون کے شناختی کارڈ پر کوئی سم رجسٹرڈ نہیں ہے تو وہ اپنے شوہر کے شناختی کارڈ نمبر پر رجسٹرڈ سم سے اپنا شناختی کارڈ نمبر 8171 پر بھیجے۔ 8171 پر اپنا شناختی کارڈ نمبر بھیج کر اور فوری تصدیقی جواب حاصل کرکے اپنے شناختی کارڈ پر سم رجسٹر کریں۔

You Can Also Read It :New Method BISP Program

8171-Web Portal Registration

اگر آپ کا تعلق ڈیجیٹل آپٹیکل سے ہے تو آپ کو اپنا bisp 8171 آن لائن اپلائی کرنا چاہیے۔ آن لائن رجسٹریشن کے لیے BISP پروگرام کے ویب پورٹل پر جائیں۔ آپ کو ایک رجسٹریشن فارم دیا جائے گا، اپنا شناختی کارڈ نمبر اور کوڈ درج کرنے کے بعد جمع پر کلک کریں۔

آپ کو ایک تصدیقی جواب موصول ہوگا اور آپ اپنی اہلیت کی جانچ کر سکتے ہیں اور BISP ویب پورٹل کے ذریعے رجسٹر کر سکتے ہیں۔ تمام بیوائیں اور معذور افراد بی آئی ایس پی پروگرام کے لیے اہل ہیں انہیں اپنے ڈیٹا کو اپ ڈیٹ کر کے پروگرام میں خود کو رجسٹر کرنا چاہیے۔

You Can Also Read It : BISP Program Registration Method

Registration By BISP Program Office:

آپ اپنی رجسٹریشن NSER کے ذریعے بھی کروا سکتے ہیں۔ BISP پروگرام میں رجسٹر کرنے کے لیے، اپنی تحصیل کے BISP پروگرام آفس تشریف لائیں۔ دفتر کی طرف سے آپ کو ایک رجسٹریشن فارم دیا جائے گا، اسے بھریں اور متعلقہ دستاویزات کی کاپیاں جمع کرائیں اور آپ کی رجسٹریشن کا عمل شروع کر دیا جائے گا۔

اگر آپ نااہل ہیں تو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں۔ آپ نادرا سے اپنا ڈیٹا اپ ڈیٹ کریں۔ BISP پروگرام میں رجسٹریشن کے لیے دوبارہ فارم پُر کریں۔ پروگرام میں اندراج نہ کر پانا، سب سے بڑا مسئلہ آپ کے ڈیٹا کو اپ ڈیٹ نہ کرنا ہے۔

List OF Documents for BISP Program 2024

آپ کا اصل شناختی کارڈ (IDCard)

شوہر کا شناختی کارڈ

بچوں کا بی فارم

خاندان کی فہرست تاریخ پیدائش اور شناختی کارڈ نمبر وغیرہ

ماہانہ آمدنی کی تصدیق

  بیواؤں کو اپنے شوہر کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ ساتھ رکھنا چاہیے۔

  معذور افراد کے لیے میڈیکل سرٹیفکیٹ

  شادی کا سرٹیفکیٹ اگر شادی شدہ ہو۔

Conclusion

2024 کے نئے سروے میں بی آئی ایس پی پروگرام میں رجسٹریشن کا اعلان کیا گیا ہے۔پاکستان میں نئے خاندانوں کو بی آئی ایس پی پروگرام میں رجسٹر کیا جائے گا۔ تمام بیوہ اور بیوہ BISP پروگرام کے لیے اہل ہیں اور انہیں اپنے آپ کو BISP پروگرام میں رجسٹر کرانا چاہیے۔

بی آئی ایس پی پروگرام کا مقصد غریب لوگوں کو مالی امداد فراہم کرنا ہے۔ غریبوں کی بنیادی ضروریات کو پورا کرنا اور غربت کا خاتمہ کرنا۔ اگر آپ کے آس پاس بیوہ یا معذور افراد ہیں تو انہیں فوری طور پر بی آئی ایس پی پروگرام میں رجسٹر کریں تاکہ وہ اپنی بنیادی ضروریات پوری کر سکیں اور ان پر بوجھ نہ پڑے۔