Thu. Apr 18th, 2024
BISP 8171 نئی ادائیگی رجسٹریشن 2023 کے لیے آن لائن درخواست دیں۔

BISP 8171 نئی ادائیگی 2024

BISP 8171 پروگرام حکومت پاکستان کی طرف سے ان لوگوں کو دیا گیا ایک وقتی ادائیگی کا موقع ہے. جو غریب اور مستحق ہیں. خود کو گوشت پروگرام میں رجسٹر کراتے ہیں، اور اپنی امدادی رقم جلد از جلد حاصل کرتے ہیں۔ اگر آپ اس پروگرام سے اپنی امدادی رقم حاصل کرنا چاہتے ہیں تو یہ طریقہ آپ کو بتایا جائے گا۔

اس پروگرام میں رجسٹر ہونے کے بعد آپ اپنی امدادی رقم کیسے حاصل کر سکتے ہیں. بہت سے لوگ ایسے ہیں جو ابھی تک خود کو رجسٹر کروانا نہیں جانتے ہیں. اس لیے حکومت پاکستان نے ایک نیا طریقہ متعارف کرایا ہے جس کے ذریعے ہر کوئی آسانی سے اس پروگرام میں خود کو رجسٹر کروا سکتا ہے اور اپنی امداد حاصل کر سکتا ہے۔ 

بی آئی ایس پی تحصیل آفس کی نئی اپڈیٹ 2024

حکومت پاکستان نےBISP 8171 پروگرام کا تحصیل آفس بھی کھول دیا ہے، ہر ایک میں مختلف مقامات پر تحصیل دفاتر قائم کیے گئے ہیں. اگر آپ کو امدادی رقم حاصل کرنے میں کوئی دشواری محسوس ہوتی ہے۔ لہذا آپ اپنے علاقے کے کسی بھی تحصیل آفس میں جا کر اپنے مسائل حل کروا سکتے ہیں۔ جن خواتین کو امدادی رقم حاصل کرنے میں کوئی پریشانی محسوس ہوتی ہے. وہ وہاں جا کر مسائل حل کروا سکتی ہیں۔

جن خواتین کو اپنے فنگر پرنٹ سے کوئی مسئلہ ہے. وہ بھی اپنے مسائل حل کروا سکتی ہیں یاد رہے کہ آپ کو تحصیل افس میں اپنے مسائل کے حل کے لیے کسی قسم کی رقم نہیں ملتی بلکہ آپ کے مسائل بلامعاوضہ حل کیے جا سکتے ہیں۔ اگر کوئی نمائندہ آپ کے مسائل کے حل کے لیے آپ سے کسی قسم کی رقم مانگتا ہے تو آپ اپنی درخواست BISP کی آفیشل ویب سائٹ پر آن لائن جمع کرا سکتے ہیں۔

BISP 8171 کارڈ پروگرام کی رجسٹریشن

بی آئی ایس پی پروگرام میں اب کارڈ کے ذریعے امدادی رقم وصول کی جا رہی ہے. جن لوگوں کے پاس کارڈ نہیں ہے وہ اس پروگرام سے اپنی امدادی رقم حاصل نہیں کر سکتے. اسی لیے حکومت پاکستان نے ایک آسان اور نیا طریقہ بنایا ہے. جس کے ذریعے ہر کوئی اس پروگرام میں اپنی امدادی رقم آسانی سے حاصل کر سکیں گے۔

گرمی کی وجہ سے بہت سے لوگ ایسے ہیں جو بے. ہوش ہیں اور انہیں امدادی رقم حاصل کرنے میں کافی دشواری کا سامنا ہے لہٰذا حکومت پاکستان۔ ایک کارڈ پروگرام بنایا ہے جس کے ذریعے ہر کوئی اپنے مقامی علاقے کے کسی بھی بینک میں آسانی سے اپنی امدادی رقم حاصل کر سکتا ہے۔ اگر آپ کو کسی بھی قسم کا مسئلہ درپیش ہے. تو حکومت پاکستان بی آئی ایس پی پروگرام کے تحصیل دفاتر قائم کر دیے گئے ہیں، ہر کوئی وہاں جا کر اپنے مسائل مفت حل کروا سکتا ہے۔

BISP پروگرام میں اپ کتنی رقم حاصل کرنا چاہتے ہیں

BISP 8171 پروگرام کی اہلیت کا معیار

اگر آپ اس پروگرام میں اپنی صحت حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو معیار پر عمل کرنا ہوگا۔ یاد رکھیں، اس پروگرام میں موجود معیار آپ کو بتائے گا. کہ آپ کو ان معیارات پر عمل کرتے ہوئے اس پروگرام میں اپنی اہلیت کو پورا کرنا ہے۔

اس پروگرام میں بیوائیں اہل ہوں گی، لیکن ان کے پاس اپنے شوہر کے سرٹیفکیٹ ہونا ضروری ہے،

حاملہ خواتین اہل ہوں گی، اور حملہ آور خواتین کے پاس ڈاکٹر کی رپورٹ ہونی چاہیے۔

وہ لوگ جن کی عمر 60 سال سے زیادہ ہے وہ بھی اس پروگرام کے لیے اہل ہوں گے۔

خاندان کی ماہانہ آمدنی 40 ہزار سے کم ہے۔

آپ کے خاندان کا کوئی فرد فردس کے سرکاری ادارے سے منسلک نہیں ہے۔

آپ نے کبھی بیرون ملک سفر نہیں کیا۔

BISP 8171 CNIC اسٹیٹس چیک

اگر آپ اپنی رجسٹریشن CNIC .کے ذریعے کروانا چاہتے ہیں تو یہ طریقہ آپ کو واضح طور پر سمجھا دیا جائے گا۔ آپ اپنے CNIC کے ذریعے اس پروگرام میں اپنی رجسٹریشن چیک کر سکتے ہیں CNIC کا طریقہ کار یہ ہے. کہ سب سے پہلے آپ کو اپنا CNIC 8171 بار بھیجنا ہوگا۔ اس کے بعد آپ کو اس کا ایس ایم ایس موصول ہوگا جس میں لکھا ہوگا، مبارک ہو. آپ اس پروگرام کے اہل ہیں، اگر آپ کو اس پروگرام میں داخلہ نہیں دیا گیا،

آپ کو ایک اور طریقے سے تصدیقی SMS موصول ہوگا۔ اگر آپ اس پروگرام کے اہل نہیں ہیں تو 24 گھنٹے کے بعد دوبارہ اپنا CNIC 8171 پر بھیجیں تو آپ اس پروگرام کے اہل ہو جائیں گے۔ جب آپ اس پروگرام کے لیے اہل ہیں۔ لہذا آپ کو اپنی گرانٹ کی رقم اپنے علاقے کے کسی بھی BISP سنٹر سے جمع کرنی ہوگی۔ اگر آپ کو وہاں سے رقم حاصل کرنا مشکل ہو تو آپ HBL کی کسی بھی برانچ سے اپنی امدادی رقم حاصل کر سکتے ہیں۔

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

بی ایس پی پروگرام کے فوائد

بی آئی ایس پی پروگرام کے بہت سے فوائد ہیں، غریبوں کو ماہانہ مالی امداد فراہم کی جاتی ہے۔ اس پروگرام کے تحت بیواؤں کو بھی مالی امداد دی جاتی ہے اس پروگرام کا مقصد پاکستان کی مالیاتی معیشت کو مضبوط کرنا ہے۔

جو لوگ سیلاب کا شکار ہیں۔

متاثرین کو رہائش اور چارے کا انتظام کیا جا رہا ہے۔

وہ لوگ جو دیہی علاقوں سے آئے ہیں۔

اس پروگرام کے لیے رجسٹریشن کا عمل بہت آسان ہے اور جو لوگ اہل ہیں وہ اس پروگرام کے لیے اہل ہیں۔

مدد دی جاتی ہے اگر آپ اس پروگرام میں اپنے آپ کو رجسٹر کرانا چاہتے ہیں تو آپ BISP 8171 کی آفیشل ویب سائٹ پر جا کر اپنے آپ کو رجسٹر کروا سکتے ہیں۔

اور 24 گھنٹوں کے اندر آپ اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی بینک اکاؤنٹ سے اپنی مالی امداد حاصل کر سکتے ہیں۔

نادرا کے ذریعے BISP پروگرام کی رجسٹریشن

اگر آپ بی آئی ایس پی پروگرام میں نادرا کے ذریعے اپنی رجسٹریشن کروانا چاہتے ہیں تو یہ طریقہ آپ کو بتایا جائے گا کہ آپ نادرا کے ذریعے اپنی رجسٹریشن کیسے حاصل کر سکتے ہیں کیونکہ بہت سے لوگ ایسے ہوتے ہیں۔ جنہوں نے ابھی تک بی آئی ایس پی جیسے پروگرام میں خود کو رجسٹر نہیں کرایا ہے اس لیے حکومت پاکستان نے ایک نیا طریقہ شروع کیا ہے جس کے ذریعے ہر کوئی باآسانی رجسٹریشن کر سکتا ہے۔

سب سے پہلے، آپ کو اپنے علاقے میں نادرا آفس جانا ہوگا. نادرا میں آپ کو اپنا شناختی کارڈ نادرا کے نمائندے کے پاس رجسٹر کرانا ہوگا۔ رجسٹریشن کے بعد، نادرا کا نمائندہ آپ کو ایک فارم دیتا ہے جس میں آپ کو اپنی تمام معلومات درج کرنی ہوتی ہیں۔ تمام معلومات داخل کرنے کے بعد، آپ کو ایک بار پھر فارم جمع کرنا ہوگا۔ یاد رکھیں کہ ایک بار جب آپ اس پروگرام کے لیے اہل ہو جاتے ہیں. تو آپ کو اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی BISP سینٹر سے اپنی گرانٹ کی رقم اکٹھی کرنی ہوگی۔ اگر آپ کو وہاں سے رقم نکالنے میں مشکل پیش آتی ہے، تو آپ HBL کی کسی بھی برانچ سے اپنی امدادی رقم حاصل کر سکتے ہیں۔

احساس پروگرام کی جانب سے رقم ملنا شروع

جی ہاں احساس پروگرام کی جانب سے رقم ملنا شروع ہو گئی ہے. زیادہ کچھ عرصہ پہلے اس امداد کو بند کر دیا گیا تھا اب یہ امداد ملنا شروع ہو گئی ہے. یہ پاکستان کے غریب عوام کے لیے بہت ہی بڑے خوشخبری ہے. وہ خاندان یا وہ افراد جو بھی ائی ایس پی پروگرام کی جانب سے یا احساس پروگرام کی جانے سے امداد حاصل کر رہے تھے. اب وہ امداد ملنا شروع ہو گئی ہے. لہذا اپ ابھی جا کر اپنی امداد بھی حاصل کریں اور اس کے ساتھ ساتھ اپ اپنی معلومات کو اپڈیٹ کروائیں

اکثر پوچھے گئے سوالات

BISP پروگرام کے لیے درخواست کیسے دی جائے؟

اگر آپBISP 8171 پروگرام میں اپلائی کرنا چاہتے ہیں، تو یہ طریقہ آپ کو واضح طور پر بتایا جائے گا. کہ آپ کس طرح بی آئی ایس پی پروگرام میں درخواست دے سکتے ہیں. اور اپنی اہلیت حاصل کر سکتے ہیں اور اپنی امدادی رقم حاصل کر سکتے ہیں۔

NSCR کا نیا طریقہ رجسٹریشن BISP پروگرام؟

اگر آپ NSER سروے کے ذریعے اندراج کر کے اپنی گرانٹ کی رقم حاصل کرنا چاہتے ہیں. تو یہ ایک نیا طریقہ ہے کہ NSER ٹیم آپ کے گھر جاتی ہے اور آپ کی تمام معلومات لیتی ہے۔ درست جمع کرانے کی صورت میں اگر آپ غلط معلومات جمع کراتے ہیں. تو آپ کو اس پروگرام سے نااہل قرار دے دیا جائے گا. اس لیے آپ کو تمام معلومات کو درست طریقے سے جمع کرانا چاہیے۔

بی آئی ایس پی پروگرام کے لیے نادرا کے ذریعے رجسٹریشن کیسے کی جائے؟

اگر آپ نادرا کے ذریعے اپنے آپ کو رجسٹر کرانا چاہتے ہیں. اور اپنی اہلیت حاصل کرنا چاہتے ہیں، اور اپنی امداد زیادہ تیزی سے حاصل کرنا چاہتے ہیں. تو یہ طریقہ آپ کے وزیر کو بتایا جائے گا کہ آپ اس پروگرام میں اپنے آپ کو کیسے رجسٹر کر سکتے ہیں. اپنی امداد حاصل کر سکتے ہیں۔ پیسے مل سکتے ہیں؟