Tue. Apr 23rd, 2024
احساس 8171 ویب پورٹل|ویب پورٹل فارم | احساس 8171 ویب پورٹل آنلائن

BISP 8171 آن لائن رجسٹریشن

وہ افراد جو 8171 ویب پورٹل آنلائن میں اپنی رجسٹریشن کروانا چاہتے ہیں ان کے لیے بہت ہی خوشخبری ائی ہے۔ وہ لوگ جن کی ماہانہ آمدنی 40,000 کم ہے اس پروگرام میں شامل کیا جائے گا اور انہیں مالی امداد دی جائے گی۔ اور وہ لوگ جو غریب گھرانوں سے تعلق رکھتے ہیں۔ وہ بھی اس پروگرام کے اہل ہوں گے اور انہیں مالی امداد دی جائے گی۔

اس لیے سب سے پہلے آپ کو اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی 8171 ویب پورٹل آنلائن کے تحصیل آفس جانا ہوگا۔ آپ کو وہاں جا کر تحصیل آفس کے نمائندے سے فارم لینا ہوگا۔ آپ کو اس فارم پر اپنی تمام معلومات درج کرنی ہوں گی۔ فارم اپ تحصیل کے نمائندے کو واپس جمع کرانا ہوگا۔ آپ اس پروگرام کے اہل ہیں جب آپ اس فارم کو تحصیل کے نمائندے کو واپس جمع کراتے ہیں۔

BISP 8171

بی آئی ایس پی 8171 پروگرام کا مقصد غربت کے خاتمے کے لیے کام کرنا ہے۔ بی آئی ایس پی 8171 پروگرام میں نئی تازہ کاری یہ ہے کہ اس بار حکومت پاکستان نے اے ٹی ایم کارڈز کے ذریعے غریب لوگوں کو رقم فراہم کی ہے۔ جاؤں گا. اگر آپ بی آئی ایس پی پروگرام سے اپنی امدادی رقم حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو اپنے مقامی علاقے کے کسی بھی تحصیل دفتر میں جانا ہوگا۔ وہاں سے، آپ کو بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کارڈ کے لیے درخواست فارم جمع کرانا ہوگا۔

سی این ائی سی کے ذریعے اپنی اہلیت چیک کریں

آپ بینظیر انکم سپورٹ پروگرام میں اپنی رقم آن لائن گھر بیٹھے CNIC کے ذریعے چیک کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کے پاس موبائل اور انٹرنیٹ کی سہولت ہونی چاہیے۔

سب سے پہلے، آپ کو اپنے موبائل پر آفیشل ویب سائٹ کھولنی ہوگی۔
ویب سائٹ کھولنے کے بعد، ایک پورٹل دکھایا جائے گا.
اس کے لیے CNIC نمبر اور تصویری کوڈ کی ضرورت ہوگی۔
آپ کو اس پورٹل میں اپنا CNIC نمبر درج کرنا ہوگا۔
تصویر کا کوڈ درج کریں جو سامنے والی تصویر کے اندر لکھا جائے گا۔
CNIC نمبر اور تصویری کوڈ داخل کرنے کے بعد، آپ کو Know بٹن پر کلک کرنا ہوگا۔
Know بٹن پر کلک کرنے کے بعد، آپ کو تھوڑی ہی دیر میں اسکرین پر ایک SMS موصول ہوگا۔
اس میں آپ کو اپنی رقم کی تفصیلات بتائی جائیں گی۔
آیا آپ کو بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام میں رقم ملی ہے یا نہیں؟

More Information: احساس پروگرام 8171

ویب پورٹل فارم 8171

اس فارم پر، آپ کو اپنا CNIC، اپنا پورا پتہ، اپنا نام، آپ کا فون نمبر، اور وہ تمام معلومات جو آپ کو اس فارم پر درج کرنی ہیں درج کرنا ہوگی۔ آپ کو نمائندے سے اس کی تصدیق کرانی ہوگی اور اسے تحصیل کے نمائندے کو واپس جمع کرانا ہوگا۔ جب آپ وہ فارم اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی BISP سنٹر میں جمع کراتے ہیں، تو آپ اس پروگرام کے اہل ہو جاتے ہیں اور آپ اپنی مقامی HBL برانچ سے اپنی گرانٹ کی رقم جمع کر سکتے ہیں۔

Registration BISP 8171

اگر آپ اپنے آپ کو BISP نئے پروگرام میں رجسٹر کرانا چاہتے ہیں، تو یہ طریقہ آپ کو وضاحت کے ساتھ سمجھا جائے گا۔ آپ BISP نئے پروگرام میں اپنی رجسٹریشن کیسے حاصل کر سکتے ہیں۔ سب سے پہلے آپ کو اپنا شناختی کارڈ نمبر 8171 پر بھیجنا ہوگا، اس کے بعد آپ کے موبائل کی سکرین پر کچھ اس طرح نظر آئے گا۔ آپ کو اردو میں ایک SMS موصول ہوگا۔

کہ آپ اس پروگرام کے لیے کوالیفائی کر چکے ہیں۔ اور آپ اپنی گرانٹ کی رقم اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی سنٹر سے حاصل کر سکتے ہیں..کیونکہ BISP پروگرام میں ایسکارٹس کو ختم کر دیا گیا ہے۔ اب ہر فرد کو اس پروگرام کے لیے اہل بنایا گیا ہے۔ اور وہ لوگ جو اہل نہیں تھے۔ وہ اس پروگرام میں خود کو آسانی سے رجسٹر بھی کر سکتے ہیں۔

You Can Also Read It ویب پورٹل فارم

ویب پورٹل فارم 8171

اگر آپ اپنے 8171 ویب پورٹل آنلائن کاسی قطر پروگرام کو رجسٹر کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو اس پروگرام میں رجسٹر کرنے کے لیے کچھ دستاویزات کی ضرورت ہے۔ ان دستاویزات کو اپنے مقامی علاقے میں اپنے پاس فائل میں رکھنا یاد رکھیں۔ آپ کو کسی بھی تحصیل آفس جانا پڑے، تب آپ کی رجسٹریشن مکمل ہو جاتی ہے۔

آپ کو اپنا CNIC اور اس کی فوٹو کاپی اپنے ساتھ رکھنی چاہیے۔

  اگر آپ بیوہ ہیں تو آپ کے پاس اپنے شوہر کا ڈیتھ سرٹیفکیٹ ہونا چاہیے۔

اگر آپ معذور ہیں تو آپ کے پاس معذور شخص کا سرٹیفکیٹ ہونا ضروری ہے۔

اگر آپ خاتون ہیں تو آپ کے پاس اپنے CNIC کی فوٹو کاپی اور پاسپورٹ سائز کی تصویر ہونی چاہیے۔

اگر بیوہ کے پاس تاریخ کا سرٹیفکیٹ نہیں ہے تو وہ BISP کے 8171 پروگرام کے لیے اہل نہیں ہوگی۔

بی ائی ایس پی کی جانب سے امداد ملنا شروع ہو گئی ہے

بی ائی ایس پی کی جانب سے امداد ملنا شروع ہو گئی ہے لہذا وہ خاندان یا وہ افراد جو بھی ائی ایس پی یا احساس پروگرام کی جانب سے امداد حاصل کر رہے تھے امداد ملنا شروع ہو گئی ہے لہذا کچھ عرصہ پہلے اس امداد کو بند کیا گیا تھا اپ باسانی سے نو ہزار روپے کی رقم اسانی سے حاصل کر سکتے ہیں بینک میں جا کر نکلوا سکتے ہیں

BISP 8171 پروگرام

BISP 8171 پروگرام 8171 ویب پورٹل آنلائن کا مقصد غربت میں کمی لانا ہے BISP پروگرام کا مقصد پاکستان کے غریب خاندانوں کی معیشت کو مضبوط کرنا ہے۔ بی آئی ایس پی پروگرام حکومت پاکستان پاکستان کے غریب لوگوں کو ہر ماہ قسطوں میں امداد فراہم کرتی ہے۔ اس پروگرام میں رجسٹریشن کا عمل بہت آسان ہے۔ ہر غریب اور مستحق شخص اس پروگرام کا اہل ہے۔ اگر آپ بھی اس پروگرام میں اپنی رجسٹریشن کروانا چاہتے ہیں۔ تو آپ یہ کر سکتے ہیں۔

اس پروگرام کا مقصد ان لوگوں کے لیے ہے جو سلیبس کا شکار ہیں جو سلیبوں کی وجہ سے اپنے گھروں سے بے گھر ہو گئے ہیں۔ ان کی مدد کے لیے، اگر آپ اس پروگرام سے اپنی امدادی رقم حاصل کرنا چاہتے ہیں، تو سب سے پہلے، آپ کو اپنے مقامی علاقے میں کسی بھی BISP تحصیل دفتر جانا ہوگا، اور وہاں سے آپ کو اپنی رجسٹریشن کروانا ہوگی۔ تب آپ اس پروگرام میں اہل ہو جائیں گے اور مالی امداد بھی فراہم کی جائے گی۔

احساس 8171 ویب پورٹل

اگر آپ بھی BISP 8171 پروگرام کے لیے رجسٹر ہونا چاہتے ہیں تو آپ کو BASP کے معیار پر عمل کرنا ہوگا۔ یاد رکھیں، اگر آپ کی علامات معیار پر پورا نہیں اترتی ہیں، تو آپ اس پروگرام کے اہل نہیں ہوں گے۔

   یہ لوگ اس پروگرام کے اہل ہیں۔

   کس کی ماہانہ آمدنی 40 ہزار سے کم ہے؟

   اور ایسے لوگ ہیں جنہوں نے کبھی بیرون ملک سفر نہیں کیا۔

   اس پروگرام میں حملہ آور خواتین اہل ہیں۔

   بیوائیں بھی اس پروگرام کے لیے اہل ہیں۔

   وہ افراد جن کی عمر 60 سال سے زیادہ ہے وہ بھی اس پروگرام کے اہل ہیں۔

ویب پورٹل فارم

BISP 8171 پروگرام حکومت پاکستان کی طرف سے بنایا گیا ایک پروگرام ہے۔ اس پروگرام کا مقصد غربت کا خاتمہ تھا۔ غیر درج شدہ. وہ جلد از جلد اس پروگرام کے لیے اپنی رجسٹریشن کروا سکتے ہیں۔ اس پروگرام میں نئی اپڈیٹ یہ ہے کہ ہر شخص اس پروگرام کے لیے اہل ہو گا اور امدادی رقم اسے اے ٹی ایم کارڈ کے ذریعے دی جائے گی۔

اپ احساس پروگرام میں کتنی رقم حاصل کرنا چاہتے ہیں

کیونکہ پہلے لوگ انہیں بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ گرمی کے باعث حکومت پاکستان نے ایک نیا طریقہ بنایا ہے جس کے ذریعے ہر فرد اس پروگرام میں اپنی اہلیت حاصل کر سکتا ہے۔ اور وہ جلد از جلد اس پروگرام سے اپنی امدادی رقم حاصل کر سکتا ہے۔ اگر آپ اس کارڈ کے ذریعے اپنی امدادی رقم وصول کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو اپنے آپ کو اس کارڈ پروگرام میں رجسٹر کرنا ہوگا۔

ویب پورٹل فارم

کارڈ پروگرام میں رجسٹر ہونے کے لیے، آپ کو اپنے علاقے میں کسی بھی BISP 8171 تحصیل آفس جانا ہوگا۔ وہاں سے، آپ کو تحصیل کے نمائندے سے 8171 ویب پورٹل آنلائن فارم حاصل کرنا ہوگا۔ آپ اپنی تمام معلومات اس فارم پر دیں۔ یاد رکھیں، ایک بار جب آپ اس فارم پر اپنی تمام معلومات درج کر لیتے ہیں، تو آپ اس پروگرام کے اہل ہو جاتے ہیں۔ اور آپ اپنی امدادی رقم اپنے بے نظیر اے ٹی ایم کارڈ کے ذریعے HBL کے بینک اکاؤنٹ سے حاصل کر سکتے ہیں۔ BISP 8171 سنٹر جا کر اپنی امداد .حاصل کر سکتے تھے