Thu. Jul 25th, 2024

بچت سکیم پروگرام حکومت پاکستان کی طرف سے اٹھایا جانے والا ایک بہت اچھا اقدام ہے. بینظیر انکم پروگرام سپورٹ کی جانب سے ایک نئی سکیم متعارف کرائی گئی ہے. جس کا نام بچس کنگ سیونگ سکیم 2024 ہے۔

اب اس کی بنیادی 2024 کو رکھ دی گئی ہے. اس میں بہت سی خامیاں ہیں جن کو دور کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے. انشاء اللہ جنوری کے پہلے مہینے میں آپ کو یہ امداد ملنا شروع ہو جائے گی۔ حکومت کی جانب سے اس سکیم کی فراہمی کا مقصد پاکستان میں بڑھتی ہوئی مہنگائی کو کنٹرول کرنا ہے اور ساتھ ہی پاکستان سے غربت کا خاتمہ بھی پاکستان کا مقصد ہے۔

حکومت پاکستان کی طرف سے یہ ایک بہت اچھا اقدام تھا. وہ غریب اور نادار لوگوں کو بہت سی سہولیات فراہم کر رہے ہیں تاکہ وہ آنے والے دنوں میں اپنی زندگی کو بہتر بنا سکیں. یہ ایک بہت اچھی سکیم شروع کی گئی ہے۔ آپ اسے آسانی سے آن لائن رجسٹر کر سکتے ہیں. ہمارے ویب پورٹل کے ذریعے درخواست دے سکتے ہیں یا آپ بچت سکیم پروگرام آفس جا کر اپنا اندراج کروا سکتے ہیں۔ ایک سادہ اور آسان طریقہ ہے۔

For More Information : BISP آن لائن رجسٹریشن کی نئی اپ ڈیٹ 2023

بچت اسکیم آن لائن رجسٹریشن 2024

حکومت پاکستان کی طرف سے یہ بہت اچھے اقدامات اٹھائے جا رہے ہیں۔ یہ بہت اچھا قدم حکومت پاکستان نے بھی اٹھایا ہے۔ بچت سکیم پروگرام کے نام سے ایک نئی اسکیم کا اعلان کیا گیا ہے۔ بچت اسکیم کے لیے آن لائن بھی درخواست دے سکتے ہیں۔ آپ اب بھی BISP کی آفیشل ویب سائٹ پر جا کر اس کے پورٹل کے ذریعے اپنے آپ کو آن لائن رجسٹر کروا سکتے ہیں۔

آپ اپنی تمام معلومات بھی جان سکتے ہیں. اس وقت اس نے مختلف شہروں جیسے لاہور ملتان مظفر گڑھ کراچی سکھر میں مقبولیت حاصل کی ہے. مختلف ایپلی کیشنز کے ساتھ شروع بھی کیا ہے۔ لہذا اگر آپ بچت اسکیم کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں. یہ ایک بہت ہی آسان اور آسان طریقہ ہے کہ آپ خود کو رجسٹر کروا سکتے ہیں. اب بچت سکیم پروگرام پورٹل پر جائیں۔

اگر آپ کو BISP پورٹل میں کوئی مسئلہ درپیش ہے. آپ BISP آفس یا کسی بھی دفتری برانچ میں بھی جائیں آپ کو تمام معلومات فراہم کی جائیں گی۔ حکومت پاکستان پاکستان میں غربت کے خاتمے اور بڑھتی ہوئی مہنگائی پر قابو پانے کے لیے بہت اچھے اقدامات کر رہی ہے۔ حکومت پاکستان کی طرف سے یہ ایک بہت اچھا اقدام ہے. کہ انہوں نے بچت اسکیم شروع کی ہے اب اس سے امیر اور غریب لوگوں کو بہت مدد ملے گی۔

بی آئی ایس پی بیچ اسکیم کے لیے کیا شرائط ہیں؟

مطلوبہ دستاویز

BISP بچت اسکیم کے لیے درخواست دینے کے لیے آپ کے پاس پہلے بینک اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے۔

ماہانہ تعاون

آپ کی ماہانہ آمدنی کم از کم ہونی چاہیے۔

آپ کا ماہانہ آمدنی کا سرٹیفکیٹ بھی لازمی ہے۔

بی آئی ایس پی کے فوائد:

اگر آپ بھی BISP بچت سکیم پروگرام میں اپلائی کرتے ہیں تو آپ کی 40% کی بچت ہوگی. یہ حکومت پاکستان کا بہت اچھا فیصلہ ہے۔

پروگرام کب تک چلے گا؟

حکومت پاکستان کی طرف سے کہا جا رہا ہے. اس پروگرام کا دورانیہ کم از کم دو سال تک رہے گا۔

واپسی کی شرائط

اگر آپ ایک سال کی مدت کے بعد اپنی رقم حاصل کرنا چاہتے ہیں. آپ ہم سے بھی پیسے حاصل کر سکتے ہیں، حکومت پاکستان کی طرف سے کسی قسم کی کوئی پابندی نہیں ہے. یہ آپ کو بتائے گا کہ عوامل پر عمل کریں اور یہ بہت آسان اور آسان طریقہ ہے۔

BISP اہلیت کا معیار

آپ کا خاندانی سرٹیفکیٹ۔

آمدنی کا سرٹیفکیٹ۔

آپ کی ماہانہ آمدنی کم از کم ہونی چاہیے۔

اس کے ساتھ آپ کے پاس اپنا شناختی کارڈ ہونا ضروری ہے۔

You Can Also Read It : بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام 2023

درخواست کا عمل

آپ آسانی سے درخواست دے سکتے ہیں آپ اب بھی BISP کی آفیشل ویب سائٹ پر جا کر اپنی درخواست شروع کر سکتے ہیں۔ یہ صرف BISP ویب پورٹل پر جا کر اپنی درخواست کی منظوری حاصل کرنے کا ایک بہت آسان طریقہ ہے۔

اس کے ساتھ آپ کے پاس دستاویزات ہونا ضروری ہے. مثال کے طور پر آپ کا CNIC اور آپ کا فیملی سرٹیفکیٹ اور اس کے ساتھ، آپ کے پاس اپنا بینک اکاؤنٹ بھی ہونا چاہیے۔ لازمی ہے تاکہ آپ کو ادائیگی کی جا سکے۔

بی آئی ایس پی بچت بچت اسکیم کے فوائد

بی آئی ایس پی سیونگ پروگرام کا مقصد آنے والے دنوں میں غریب اور مستحق لوگوں کو ان کی صورتحال کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرنا ہے. یہ ایک انتہائی آسان اور آسان طریقہ کے ذریعے اپنے آپ کو آن لائن رجسٹر کرکے کیا جاتا ہے۔

اب آپ بھی اپنی درخواست جمع کرانے کے لیے بی ائی ایس پی پورٹل پر جا کر اپنی تمام معلومات جان سکتے ہیں. حکومت پاکستان کا یہ امداد فراہم کرنے کا مقصد پاکستان سے غربت کا خاتمہ اور بڑھتی ہوئی مہنگائی کو کنٹرول کرنا ہے۔ حکومت پاکستان کی طرف سے یہ بہت اچھا کام ہے. وہ پاکستان سے غربت کے خاتمے کے ساتھ ساتھ مفت امداد بھی دے رہی ہے۔

بی ائی ایس پی بچت سکیم 2024 خاص طور پر بی ائی ایس پی سے مستفید ہونے والوں اور غیر رسمی کام کرنے والوں کے لیے متعارف کرائی جا رہی ہے۔ یہ اقدام شرکا کو اپنی مالی حفاظت کو بڑھانے کی اجازت دیتا ہے اور ساتھ ہی ساتھ. انہیں دو سال کے دوران 500 سے 1000 ماہانہ کی باقاعدہ شراکت کو فروغ دے کر ان کی بچت پر 40% بونس بھی دیتا ہے۔

نتیجہ

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام نے یومیہ اجرت کمانے والوں اور بی آئی ایس پی پروگرام سے وابستہ صارفین کے لیے بچت سکیم پروگرام کا آغاز کیا ہے۔ بے نظیر بچٹ کی اسکیم کا مقصد لوگوں کی ایک نئے انداز میں مدد کرنا ہے۔

اس سلسلے میں حکومت بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کے ذریعے صارفین کو 40 فیصد اضافی معاوضہ ادا کرے گی۔ بے نظیر صارفین کے علاوہ غیر رسمی ملازمتوں میں مصروف تمام افراد کو بھی بچت اسکیم پروگرام میں شامل کیا جائے گا۔

بی آئی ایس پی کے چیئرمین ڈاکٹر محمد امجد ثاقب نے ایک حالیہ اجلاس میں اس بچت سکیم کا اعلان کیا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ یہ سکیم دو سال کے لیے جاری کی جا رہی ہے. ملک کے کچھ اضلاع کے لوگوں کو اس میں شامل کیا جا رہا ہے۔ لیکن اس بچتی سکیم کو پورے پاکستان میں پھیلانے کا عزم ہے تاکہ زیادہ سے زیادہ لوگ اس سے مستفید ہو سکیں۔