Thu. Jul 18th, 2024
احساس راشن|احساس راشن پروگرام پنجاب

8123  احساس پروگرام آن لائن 

حکومت پاکستان نے احساس راشن پروگرام سی این ائی سی 8123 پاکستان بھی ترقی پذیر ممالک کی فہرست میں شامل ہے۔ اور ہر سال بہت سے نوجوان بے روزگار ہوتے ہیں۔ جس کی وجہ سے انہیں اپنے گھریلو سامان میں ضروری مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔پاکستان میں لوگ ناقابل برداشت حالات میں زندگی گزار رہے ہیں۔ دنیا کی آبادی میں مسلسل وجود کی وجہ سے وسائل ختم ہو گئے۔ اور تمام بنیادی زمین شاید ہی ہر گھر میں ہو۔ اس کے لیے حکومت نے غریبوں کے لیے راشن پروگرام شروع کیا۔

حکومت کی جانب سے لوگوں کے لیے آٹا، تیل، گھی اور دال کی خریداری پر 40 فیصد سبسڈی۔ حکومت کی طرف سے فی خاندان 4500 روپے تک کی ماہانہ سبسڈی امداد فراہم کریں ہمارے ملک کی حکومت نے محسوس کیا کہ اس نے ویب پورٹل شروع کیا ہے۔ جس کے تحت تمام افراد اس پروگرام کے اہل ہیں۔اپنی درخواست جمع کروائیں درخواست جمع کرانے کا عمل بہت آسان رکھا گیا ہے۔ تاکہ تمام افراد اس پروگرام کے لیے اپنی رجسٹریشن کو یقینی بنائیں۔ اور رجسٹریشن پروگرام سے استفادہ کریں۔

8123 احساس راشن پروگرام آن لائن رجسٹریشن 2024 چیک کریں۔

آپ اس پروگرام میں اپنے آپ کو رجسٹر کر سکتے ہیں۔ اور آپ اپنی صلاحیت کو جان سکتے ہیں۔ پہلے احساس راشن پروگرام میں 12 ہزار روپے رجسٹرڈ نہیں ہیں۔ لہٰذا اب آپ کو راشن پروگرام کے لیے نئی پارلیمنٹ کے لیے دوبارہ رجسٹریشن کرانے کی ضرورت ہے۔آپ کے پاس اپنا درست اصل شناختی کارڈ ہونا ضروری ہے۔ رجسٹریشن کے لیے 8123 پر ایس ایم ایس کریں۔ 

جس کے بعد آپ کو ایک پیغام ملے گا جس میں آپ کو اپنی اہلیت کے بارے میں آگاہ کیا جائے گا۔ کیا آپ احساس راشن پروگرام کے اہل ہیں یا نہیں؟ اگر آپ اہل ہیں تو آپ قریبی راشن سنٹر سب سے زیادہ منتخب کردہ احساس سینٹر سے رابطہ کریں۔ 4500 یعنی احساس راشن سنٹر پر جا کر راشن کی خریداری پر 40 فیصد تک سبسڈی۔

احساس راشن رعایت ویب پورٹل

حکومت کی طرف سے تمام گروسری تاجروں کی رجسٹریشن شروع کر دی گئی۔ فرض کریں کہ آپ ایک دکاندار۔ اور رجسٹر کرنا چاہتے ہیں حقیقت یہ ہے کہ رجسٹریشن کے طریقہ کار کی حکومت نے وضاحت کی ہے۔ حکومت آپ کو آٹھ فیصد کمیشن دے آپ کی دکان سے جتنے بھی لوگ خریدیں اس کے علاوہ حکومت غریبوں کو جو رعایت دے رہی ہے وہ الگ ہے۔ آپ کو درج ذیل دستاویزات کی ضرورت ہے

 آپ کا نام، سی این ائی سی نمبر، سی این ائی سی جاری ہونے کی تاریخ، سی این ائی سی کی میعاد ختم ہونے کی تاریخ، موبائل نمبر، تاریخ گزر گئی، موجودہ پتہ، ضلع اور تحصیل کی فراہمی۔ دکان کا مکمل پتہ، NBP برانچ کا نام، تحصیل کا نام، دکاندار کا اکاؤنٹ نمبر، اور اس کا سی این ائی سی نمبر درج کرنا۔ جس کے بعد احساس کریانہ مرچنٹ کے طور پر آپ کی رجسٹریشن مکمل ہو جائے گی۔

احساس راشن بجٹ

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام نے احساس راشن بجٹ کے لیے 35 ارب روپے کا انتخاب کیا ہے۔ بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام سے مستفید ہونے والوں کو اس رقم کے ذریعے چینی چاول اور گھی پر ٹارگٹڈ سبسڈی دی جائے گی۔

یہ پروگرام پہلے پنجاب حکومت نے شروع کیا تھا۔ اس پروگرام کے ذریعے لوگوں کو ایک لاکھ روپے دیے گئے۔ 2000 راشن۔ ماہ رمضان میں اس پروگرام کے ذریعے مستحق افراد کو 30 کلو آٹا دیا گیا۔ اب اس پروگرام کو بحال کیا جا رہا ہے اور اس کا بجٹ بھی مختص کر دیا گیا ہے۔ اس کی آن لائن رجسٹریشن جلد شروع کر دی جائے گی۔

8123 ویب پورٹل آن لائن رجسٹریشن سی این ائی سی کے ذریعے

راشن پروگرام کے لیے رجسٹر کرنے کے لیے یقینی بنائیں کہ آپ کے شناختی کارڈ کی میعاد ختم نہیں ہوئی ہے۔ آپ کو اپنا شناختی کارڈ نمبر بذریعہ ایس ایم ایس 8123 پر بھیجنا ہوگا۔ جس کے بعد آپ کو آپ کی اہلیت اور رجسٹریشن کی حیثیت سے آگاہ کیا جائے گا۔ کہ آپ اس پروگرام میں رجسٹرڈ ہو سکتے ہیں یا نہیں۔

راشن پروگرام میں رجسٹریشن کے لیے ابھی تک کسی آن لائن طریقہ کار کا ذکر نہیں کیا گیا ہے۔ آپ صرف اپنے سم موبائل کے ذریعے راشن پروگرام کے لیے رجسٹر کر سکتے ہیں۔ رجسٹریشن کا طریقہ کار بہت آسان رکھا گیا ہے۔ تاکہ تمام لوگ اس پروگرام میں رجسٹرڈ ہو سکیں۔ آپ کو اپنے شناختی کارڈ نمبر سے 8123 دبانا ہوگا۔ اور آپ کو رجسٹریشن اور اہلیت کے بارے میں مطلع کیا جائے گا۔

احساس راشن پروگرام کے لیے اہلیت کا معیار

حکومت کی جانب سے احساس راشن پروگرام کی رجسٹریشن کا اعلان کر دیا گیا ہے۔

اگر آپ کے خاندان کی ماہانہ آمدنی 50 ہزار روپے سے کم ہے۔

خاندان میں کوئی بھی سرکاری ملازم نہیں ہے۔

آپ کے نام پر دو ایکڑ سے زیادہ زمین نہیں ہے۔

آپ کا غربت کا اسکور 36 ہے۔

پھر آپ احساس راشن پروگرام کے اہل ہیں۔ آپ اپنی درخواست قریبی بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے دفتر میں بھی جمع کرا سکتے ہیں۔

اس کے علاوہ، آپ آن لائن رجسٹریشن کے لیے اپنا سی این ائی سی نمبر 8123 پر ایس ایم ایس کر کے خود کو رجسٹر کر سکتے ہیں۔ رجسٹریشن کو بہت آسان بنایا گیا ہے۔

کیا اپ احساس پروگرام کی جانب سے احساس راشن حاصل کرنا چاہتے ہیں

اگر اپ احساس پروگرام کی جانب سے احساس راشن حاصل کرنا چاہتے ہیں تو یہ معلومات اپ کے لیے ہے اپ ابھی احساس پروگرام کی افیشل ویب سائٹ پر جائیں یا ہمارے نیچے دیے گئے لنک پر کلک کریں اور احساس کو پروگرام کی جانب سے ابھی احساس راشن حاصل کرنے احساس راشن حاصل کرنے کا بہت ہی اسان اور اسان طریقہ ہے اپ کو چاند پروگرام کی جانب سے راشن حاصل کر سکتے ہیں لہذا یہ امداد صرف اور صرف غریب اور مستحق لوگوں کو دی جا رہی ہے تاکہ وہ انے والے وقتوں میں اپنے اپ کو بہتر سے بہتر کر سکیں

احساس ٹریکنگ 8123

حکومت پاکستان کی جانب سے تمام افراد کی رجسٹریشن شروع کر دی گئی ہے۔ حکومت پاکستان کی جانب سے راشن پروگرام کے لیے نمبر 8123 دیا گیا ہے۔ اگر آپ اس کے ذریعے رجسٹر ہونا چاہتے ہیں۔ تو اپنا شناختی کارڈ نمبر راشن لیں اور 8123 پر ایس ایم ایس کریں۔

احساس راشن پروگرام میں کیا حاصل کرنا چاہتے ہیں

احساس راشن پروگرام کوڈ

حکومت کی جانب سے احساس راشن پروگرام کی رجسٹریشن کا کوڈ جاری کر دیا گیا ہے۔ تمام لوگوں کو راشن کی فراہمی کو یقینی بنایا جائے۔ اس لیے حکومت نے 8123 ایس ایم ایس پورٹل جاری کیا ہے۔ تاکہ تمام لوگ اس کے ذریعے اپنی رجسٹریشن کو یقینی بنا سکیں۔

حکومت نے کہا ہے کہ اسے احساس ہے کہ ہر کسی کو انٹرنیٹ تک رسائی حاصل نہیں ہے۔ اسی لیے ایس ایم ایس پورٹل شروع کیا گیا ہے جس کے ذریعے آپ اپنی رجسٹریشن کر سکتے ہیں۔

احساس راشن پروگرام تازہ ترین اپڈیٹ

احساس راشن پروگرام میں تازہ ترین اپڈیٹ کے مطابق 2024 میں نئے راشن کا اعلان کر دیا گیا ہے. 2024 میں نئے راشن کے لیے سروے شروع کر دیا گیا ہے. اس بار راشن مستحق افراد تک گھر گھر پہنچایا جائے گا. اگر اپ نے ابھی تک احساس راشن پروگرام میں رجسٹریشن نہیں کروائی تو فورا اپنے رجسٹریشن کروایں. احساس راشن پروگرام غریب اور مستحق خاندانوں کے لیے ہے رجسٹریشن کا مکمل طریقہ ارٹیکل میں اپ کو وضاحت کے ساتھ بتا دیا گیا ہے. ارٹیکل کو بغور مطالعہ کر کے اپ خود کو اس قابل بنا سکتے ہیں کہ گھر بیٹھے اپنے رجسٹریشن کروا سکیں

نتیجہ

حکومت کی جانب سے تمام گروسری تاجروں کی رجسٹریشن شروع کر دی گئی ہے۔ فرض کریں کہ آپ ایک دکاندار ہیں۔ اور میں رجسٹر کرنا چاہتا ہوں۔ حقیقت یہ ہے کہ رجسٹریشن کے طریقہ کار کی حکومت نے وضاحت کی ہے۔ حکومت آپ کو آٹھ فیصد کمیشن دے گی۔ آپ کی دکان سے جتنے بھی لوگ خریدیں گے۔ اس کے علاوہ حکومت غریبوں کو جو رعایت دے رہی ہے وہ الگ ہے۔